All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Examples of Complaints Solutions in Tourism Companies and Public Administration

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F08%3A00500578" target="_blank" >RIV/49777513:23510/08:00500578 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Příklady řešení stížností v organizacích cestovního ruchu a veřejné správě

  • Original language description

    Autoři se v předloženém článku zabývají řešením stížností a reklamací v podnicích cestovního ruchu a ve veřejné správě. Kromě souhrnu teoretických poznatků, ukazují na základě průzkumu, který byl proveden na území Česka, různé postupy k řešení stížnostízákazníků. V článku je diskutována hypotéza lepšího přístupu ke stížnostem u podniků, které řídí kvalitu svých procesů s využitím ISO norem. Zároveň je zkoumáno, jestli má na proces řízení stížností velikost podniku, obor podnikatelské činnosti a další faktory. Charakter provedeného průzkumu také umožňuje porovnat přístupy k řešení stížností ve veřejném sektoru a v podnicích. Autoři se v článku zamýšlí nad možnými potížemi při managementu stížností, a zároveň nad přínosy správně nastaveného procesu řešení stížností v rámci marketingového řízení.

  • Czech name

    Příklady řešení stížností v organizacích cestovního ruchu a veřejné správě

  • Czech description

    Autoři se v předloženém článku zabývají řešením stížností a reklamací v podnicích cestovního ruchu a ve veřejné správě. Kromě souhrnu teoretických poznatků, ukazují na základě průzkumu, který byl proveden na území Česka, různé postupy k řešení stížnostízákazníků. V článku je diskutována hypotéza lepšího přístupu ke stížnostem u podniků, které řídí kvalitu svých procesů s využitím ISO norem. Zároveň je zkoumáno, jestli má na proces řízení stížností velikost podniku, obor podnikatelské činnosti a další faktory. Charakter provedeného průzkumu také umožňuje porovnat přístupy k řešení stížností ve veřejném sektoru a v podnicích. Autoři se v článku zamýšlí nad možnými potížemi při managementu stížností, a zároveň nad přínosy správně nastaveného procesu řešení stížností v rámci marketingového řízení.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Manažérstvo sťažností v organizáciách služieb

  • ISBN

    978-80-8083-620-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Univerzita Mateja Bela

  • Place of publication

    Banská Bystrica

  • Event location

    Banská Bystrica

  • Event date

    Jun 10, 2008

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article