Examples of Complaints Solutions in Tourism Companies and Public Administration
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F08%3A00500578" target="_blank" >RIV/49777513:23510/08:00500578 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Příklady řešení stížností v organizacích cestovního ruchu a veřejné správě
Original language description
Autoři se v předloženém článku zabývají řešením stížností a reklamací v podnicích cestovního ruchu a ve veřejné správě. Kromě souhrnu teoretických poznatků, ukazují na základě průzkumu, který byl proveden na území Česka, různé postupy k řešení stížnostízákazníků. V článku je diskutována hypotéza lepšího přístupu ke stížnostem u podniků, které řídí kvalitu svých procesů s využitím ISO norem. Zároveň je zkoumáno, jestli má na proces řízení stížností velikost podniku, obor podnikatelské činnosti a další faktory. Charakter provedeného průzkumu také umožňuje porovnat přístupy k řešení stížností ve veřejném sektoru a v podnicích. Autoři se v článku zamýšlí nad možnými potížemi při managementu stížností, a zároveň nad přínosy správně nastaveného procesu řešení stížností v rámci marketingového řízení.
Czech name
Příklady řešení stížností v organizacích cestovního ruchu a veřejné správě
Czech description
Autoři se v předloženém článku zabývají řešením stížností a reklamací v podnicích cestovního ruchu a ve veřejné správě. Kromě souhrnu teoretických poznatků, ukazují na základě průzkumu, který byl proveden na území Česka, různé postupy k řešení stížnostízákazníků. V článku je diskutována hypotéza lepšího přístupu ke stížnostem u podniků, které řídí kvalitu svých procesů s využitím ISO norem. Zároveň je zkoumáno, jestli má na proces řízení stížností velikost podniku, obor podnikatelské činnosti a další faktory. Charakter provedeného průzkumu také umožňuje porovnat přístupy k řešení stížností ve veřejném sektoru a v podnicích. Autoři se v článku zamýšlí nad možnými potížemi při managementu stížností, a zároveň nad přínosy správně nastaveného procesu řešení stížností v rámci marketingového řízení.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Manažérstvo sťažností v organizáciách služieb
ISBN
978-80-8083-620-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
—
Publisher name
Univerzita Mateja Bela
Place of publication
Banská Bystrica
Event location
Banská Bystrica
Event date
Jun 10, 2008
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—