Corporate Social Responsibility - ethic enterprising and social responsibility in practice
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F10%3A00503534" target="_blank" >RIV/49777513:23510/10:00503534 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Společenská odpovědnost firem : etické podnikání a sociální odpovědnost v praxi
Original language description
Společenská odpovědnost firem se stala fenoménem současné doby. Koncept CSR je podporován řadou významných mezinárodních organizací. Například Evropská unie v tzv. Green Paper z roku 2001 definovala CSR jako ?dobrovolné integrování sociálních a ekologických aspektů do každodenních firemních operací a interakcí s firemními stakeholders.? (Green Paper, 2001) Publikace zahrnuje nejen teoretický rámec CSR, ale i její aplikaci v praxi na konkrétních příkladech formou případových studií zařazených na konci knihy. Kniha se podrobně věnuje implementaci CSR do strategie firmy, jednotlivým pilířům společensky odpovědného podnikání. Řeší problematiku rovných příležitostí, outplacementu, sociálního marketingu, Fair Trade, dále pak hodnocení a reportování CSR. Zabývá se kritikou tohoto konceptu, dopadem globální krize na společensky odpovědné aktivity firem a budoucím vývojem konceptu CSR. Oproti dobrým příkladům přináší varování v podobě prezentace nezodpovědného podnikání nadnárodních společností
Czech name
Společenská odpovědnost firem : etické podnikání a sociální odpovědnost v praxi
Czech description
Společenská odpovědnost firem se stala fenoménem současné doby. Koncept CSR je podporován řadou významných mezinárodních organizací. Například Evropská unie v tzv. Green Paper z roku 2001 definovala CSR jako ?dobrovolné integrování sociálních a ekologických aspektů do každodenních firemních operací a interakcí s firemními stakeholders.? (Green Paper, 2001) Publikace zahrnuje nejen teoretický rámec CSR, ale i její aplikaci v praxi na konkrétních příkladech formou případových studií zařazených na konci knihy. Kniha se podrobně věnuje implementaci CSR do strategie firmy, jednotlivým pilířům společensky odpovědného podnikání. Řeší problematiku rovných příležitostí, outplacementu, sociálního marketingu, Fair Trade, dále pak hodnocení a reportování CSR. Zabývá se kritikou tohoto konceptu, dopadem globální krize na společensky odpovědné aktivity firem a budoucím vývojem konceptu CSR. Oproti dobrým příkladům přináší varování v podobě prezentace nezodpovědného podnikání nadnárodních společností
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-87269-12-1
Number of pages
189
Publisher name
OPS
Place of publication
Kanina
UT code for WoS book
—