All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Educational organizations and communication via Internet

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F10%3A00503710" target="_blank" >RIV/49777513:23510/10:00503710 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Komunikace vzdělávacích organizací s veřejností na internetu

  • Original language description

    Předložená publikace je zaměřena na komunikaci na internetu se speciálním zaměřením na oblast vzdělávání a non-profit organizace. Internet jako síť sítí, hypermédium nebo komunikační kanál nemůže být ignorován v komunikaci organizací s veřejností a musíbýt nezbytnou součástí marketingové komunikace a marketingové strategie organizací. Publikace v první části přináší základní teoretický výklad aplikace marketingu na internetu pro obor andragogika tak, aby současné poznatky z marketingu na internetu mohly být použity zejména pro zkvalitnění prezentace vzdělávacích organizací na internetu. Teorie prezentace organizace na internetu a její optimalizace pro vyhledávače je doplněna příklady a náměty pro praxi. V druhé části publikace najdeme výzkum prezentací gymnázií ze dvou krajů České republiky. Výzkum aplikovaně využívá kritérií soutěže WebTop 100 a porovnává výstupy s výzkumy Mareše a Lukase (2007) z ČR a Hrúzikové (in Obdržálek a Polák, 2008) ze Slovenska, které byly též zaměřené na pr

  • Czech name

    Komunikace vzdělávacích organizací s veřejností na internetu

  • Czech description

    Předložená publikace je zaměřena na komunikaci na internetu se speciálním zaměřením na oblast vzdělávání a non-profit organizace. Internet jako síť sítí, hypermédium nebo komunikační kanál nemůže být ignorován v komunikaci organizací s veřejností a musíbýt nezbytnou součástí marketingové komunikace a marketingové strategie organizací. Publikace v první části přináší základní teoretický výklad aplikace marketingu na internetu pro obor andragogika tak, aby současné poznatky z marketingu na internetu mohly být použity zejména pro zkvalitnění prezentace vzdělávacích organizací na internetu. Teorie prezentace organizace na internetu a její optimalizace pro vyhledávače je doplněna příklady a náměty pro praxi. V druhé části publikace najdeme výzkum prezentací gymnázií ze dvou krajů České republiky. Výzkum aplikovaně využívá kritérií soutěže WebTop 100 a porovnává výstupy s výzkumy Mareše a Lukase (2007) z ČR a Hrúzikové (in Obdržálek a Polák, 2008) ze Slovenska, které byly též zaměřené na pr

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-87306-07-9

  • Number of pages

    116

  • Publisher name

    Educa Service ve spolupráci s Českou andragogikou společnost

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book