Educational organizations and communication via Internet
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F10%3A00503710" target="_blank" >RIV/49777513:23510/10:00503710 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Komunikace vzdělávacích organizací s veřejností na internetu
Original language description
Předložená publikace je zaměřena na komunikaci na internetu se speciálním zaměřením na oblast vzdělávání a non-profit organizace. Internet jako síť sítí, hypermédium nebo komunikační kanál nemůže být ignorován v komunikaci organizací s veřejností a musíbýt nezbytnou součástí marketingové komunikace a marketingové strategie organizací. Publikace v první části přináší základní teoretický výklad aplikace marketingu na internetu pro obor andragogika tak, aby současné poznatky z marketingu na internetu mohly být použity zejména pro zkvalitnění prezentace vzdělávacích organizací na internetu. Teorie prezentace organizace na internetu a její optimalizace pro vyhledávače je doplněna příklady a náměty pro praxi. V druhé části publikace najdeme výzkum prezentací gymnázií ze dvou krajů České republiky. Výzkum aplikovaně využívá kritérií soutěže WebTop 100 a porovnává výstupy s výzkumy Mareše a Lukase (2007) z ČR a Hrúzikové (in Obdržálek a Polák, 2008) ze Slovenska, které byly též zaměřené na pr
Czech name
Komunikace vzdělávacích organizací s veřejností na internetu
Czech description
Předložená publikace je zaměřena na komunikaci na internetu se speciálním zaměřením na oblast vzdělávání a non-profit organizace. Internet jako síť sítí, hypermédium nebo komunikační kanál nemůže být ignorován v komunikaci organizací s veřejností a musíbýt nezbytnou součástí marketingové komunikace a marketingové strategie organizací. Publikace v první části přináší základní teoretický výklad aplikace marketingu na internetu pro obor andragogika tak, aby současné poznatky z marketingu na internetu mohly být použity zejména pro zkvalitnění prezentace vzdělávacích organizací na internetu. Teorie prezentace organizace na internetu a její optimalizace pro vyhledávače je doplněna příklady a náměty pro praxi. V druhé části publikace najdeme výzkum prezentací gymnázií ze dvou krajů České republiky. Výzkum aplikovaně využívá kritérií soutěže WebTop 100 a porovnává výstupy s výzkumy Mareše a Lukase (2007) z ČR a Hrúzikové (in Obdržálek a Polák, 2008) ze Slovenska, které byly též zaměřené na pr
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-87306-07-9
Number of pages
116
Publisher name
Educa Service ve spolupráci s Českou andragogikou společnost
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—