Entrepreneur´s culture and entrepreneur´s image ? new challenge
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F10%3A00503737" target="_blank" >RIV/49777513:23510/10:00503737 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Podnikatelská kultura a image podnikatele - nové výzvy
Original language description
Článek se zabývá diskusí nad současnými podmínkami podnikatelského klima se zaměřením na pojetí podnikatelské kultury a image podnikatele obecně. Cílem je poukázat na možnosti rozvoje a podpory této oblasti za účelem zvýšení image podnikání v očích veřejnosti coby významného faktoru rozvoje podnikání. Zhodnocení stavu všeobecného vnímání podnikatelské kultury a klimatu v České republice je provedeno na základě analýzy výsledků různých průzkumů, jež byly v minulosti v této oblasti uskutečněny mezi veřejností, ale i samotnými podnikateli. Tyto průzkumy potvrdily spíše negativní postoj veřejnosti k vnímání podnikání a osob podnikatelů. Stejně tak podnikatelé nehodnotí podmínky pro rozvoj svých podnikatelských aktivit bez kritiky. V návaznosti na tyto výsledky text dále identifikuje některé oblasti, které mohou vést ke zlepšení vnímání pojmu podnikání v současné společenské atmosféře. Mezi tyto oblasti řadí podporu samotných podnikatelských subjektů v očích veřejnosti s důrazem na informov
Czech name
Podnikatelská kultura a image podnikatele - nové výzvy
Czech description
Článek se zabývá diskusí nad současnými podmínkami podnikatelského klima se zaměřením na pojetí podnikatelské kultury a image podnikatele obecně. Cílem je poukázat na možnosti rozvoje a podpory této oblasti za účelem zvýšení image podnikání v očích veřejnosti coby významného faktoru rozvoje podnikání. Zhodnocení stavu všeobecného vnímání podnikatelské kultury a klimatu v České republice je provedeno na základě analýzy výsledků různých průzkumů, jež byly v minulosti v této oblasti uskutečněny mezi veřejností, ale i samotnými podnikateli. Tyto průzkumy potvrdily spíše negativní postoj veřejnosti k vnímání podnikání a osob podnikatelů. Stejně tak podnikatelé nehodnotí podmínky pro rozvoj svých podnikatelských aktivit bez kritiky. V návaznosti na tyto výsledky text dále identifikuje některé oblasti, které mohou vést ke zlepšení vnímání pojmu podnikání v současné společenské atmosféře. Mezi tyto oblasti řadí podporu samotných podnikatelských subjektů v očích veřejnosti s důrazem na informov
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Višegrád
ISSN
1338-2543
e-ISSN
—
Volume of the periodical
1
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
4
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—