All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Entrepreneur´s culture and entrepreneur´s image ? new challenge

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F10%3A00503737" target="_blank" >RIV/49777513:23510/10:00503737 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Podnikatelská kultura a image podnikatele - nové výzvy

  • Original language description

    Článek se zabývá diskusí nad současnými podmínkami podnikatelského klima se zaměřením na pojetí podnikatelské kultury a image podnikatele obecně. Cílem je poukázat na možnosti rozvoje a podpory této oblasti za účelem zvýšení image podnikání v očích veřejnosti coby významného faktoru rozvoje podnikání. Zhodnocení stavu všeobecného vnímání podnikatelské kultury a klimatu v České republice je provedeno na základě analýzy výsledků různých průzkumů, jež byly v minulosti v této oblasti uskutečněny mezi veřejností, ale i samotnými podnikateli. Tyto průzkumy potvrdily spíše negativní postoj veřejnosti k vnímání podnikání a osob podnikatelů. Stejně tak podnikatelé nehodnotí podmínky pro rozvoj svých podnikatelských aktivit bez kritiky. V návaznosti na tyto výsledky text dále identifikuje některé oblasti, které mohou vést ke zlepšení vnímání pojmu podnikání v současné společenské atmosféře. Mezi tyto oblasti řadí podporu samotných podnikatelských subjektů v očích veřejnosti s důrazem na informov

  • Czech name

    Podnikatelská kultura a image podnikatele - nové výzvy

  • Czech description

    Článek se zabývá diskusí nad současnými podmínkami podnikatelského klima se zaměřením na pojetí podnikatelské kultury a image podnikatele obecně. Cílem je poukázat na možnosti rozvoje a podpory této oblasti za účelem zvýšení image podnikání v očích veřejnosti coby významného faktoru rozvoje podnikání. Zhodnocení stavu všeobecného vnímání podnikatelské kultury a klimatu v České republice je provedeno na základě analýzy výsledků různých průzkumů, jež byly v minulosti v této oblasti uskutečněny mezi veřejností, ale i samotnými podnikateli. Tyto průzkumy potvrdily spíše negativní postoj veřejnosti k vnímání podnikání a osob podnikatelů. Stejně tak podnikatelé nehodnotí podmínky pro rozvoj svých podnikatelských aktivit bez kritiky. V návaznosti na tyto výsledky text dále identifikuje některé oblasti, které mohou vést ke zlepšení vnímání pojmu podnikání v současné společenské atmosféře. Mezi tyto oblasti řadí podporu samotných podnikatelských subjektů v očích veřejnosti s důrazem na informov

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Višegrád

  • ISSN

    1338-2543

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    1

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database