All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

City marketing - expectations and reality

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F11%3A43898878" target="_blank" >RIV/49777513:23510/11:43898878 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Městský marketing - očekávání a realita

  • Original language description

    Monografie shrnuje dosavadní poznatky o aplikaci marketingu v podmínkách měst. Vychází jak ze studia především zahraniční literatury, tak i vlastních empirických výzkumů, realizovaných v posledních přibližně 10 letech v ČR, na Slovensku a v některých dalších evropských zemích. Analyzuje, třídí a kriticky hodnotí současné teoretické přístupy k městskému marketingu. Všímá si specifik a zvláštností městského marketingu a rozdílných interpretací některých běžných marketingových pojmů. Zvláštní pozornost věnuje pozici marketingu v rámci správy a rozvoje měst a problémům politického prosazování marketingových koncepcí měst. Dochází k závěru, že praktická aplikace městského marketingu je značně vzdálená teoretickým konceptům a politickým (praktickým) očekáváním. Přesto městský marketing podle autora zůstává významným nástrojem řešení problémů měst, jehož význam roste.

  • Czech name

    Městský marketing - očekávání a realita

  • Czech description

    Monografie shrnuje dosavadní poznatky o aplikaci marketingu v podmínkách měst. Vychází jak ze studia především zahraniční literatury, tak i vlastních empirických výzkumů, realizovaných v posledních přibližně 10 letech v ČR, na Slovensku a v některých dalších evropských zemích. Analyzuje, třídí a kriticky hodnotí současné teoretické přístupy k městskému marketingu. Všímá si specifik a zvláštností městského marketingu a rozdílných interpretací některých běžných marketingových pojmů. Zvláštní pozornost věnuje pozici marketingu v rámci správy a rozvoje měst a problémům politického prosazování marketingových koncepcí měst. Dochází k závěru, že praktická aplikace městského marketingu je značně vzdálená teoretickým konceptům a politickým (praktickým) očekáváním. Přesto městský marketing podle autora zůstává významným nástrojem řešení problémů měst, jehož význam roste.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/WD-19-07-1" target="_blank" >WD-19-07-1: Competitiveness of small towns in the Czech Republic</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-89267-70-5

  • Number of pages

    205

  • Publisher name

    Vysoká škola Visegrádu s.r.o (Vysoká škola v Sládkovičove)

  • Place of publication

    Sládkovičovo

  • UT code for WoS book