City marketing - expectations and reality
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F11%3A43898878" target="_blank" >RIV/49777513:23510/11:43898878 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Městský marketing - očekávání a realita
Original language description
Monografie shrnuje dosavadní poznatky o aplikaci marketingu v podmínkách měst. Vychází jak ze studia především zahraniční literatury, tak i vlastních empirických výzkumů, realizovaných v posledních přibližně 10 letech v ČR, na Slovensku a v některých dalších evropských zemích. Analyzuje, třídí a kriticky hodnotí současné teoretické přístupy k městskému marketingu. Všímá si specifik a zvláštností městského marketingu a rozdílných interpretací některých běžných marketingových pojmů. Zvláštní pozornost věnuje pozici marketingu v rámci správy a rozvoje měst a problémům politického prosazování marketingových koncepcí měst. Dochází k závěru, že praktická aplikace městského marketingu je značně vzdálená teoretickým konceptům a politickým (praktickým) očekáváním. Přesto městský marketing podle autora zůstává významným nástrojem řešení problémů měst, jehož význam roste.
Czech name
Městský marketing - očekávání a realita
Czech description
Monografie shrnuje dosavadní poznatky o aplikaci marketingu v podmínkách měst. Vychází jak ze studia především zahraniční literatury, tak i vlastních empirických výzkumů, realizovaných v posledních přibližně 10 letech v ČR, na Slovensku a v některých dalších evropských zemích. Analyzuje, třídí a kriticky hodnotí současné teoretické přístupy k městskému marketingu. Všímá si specifik a zvláštností městského marketingu a rozdílných interpretací některých běžných marketingových pojmů. Zvláštní pozornost věnuje pozici marketingu v rámci správy a rozvoje měst a problémům politického prosazování marketingových koncepcí měst. Dochází k závěru, že praktická aplikace městského marketingu je značně vzdálená teoretickým konceptům a politickým (praktickým) očekáváním. Přesto městský marketing podle autora zůstává významným nástrojem řešení problémů měst, jehož význam roste.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/WD-19-07-1" target="_blank" >WD-19-07-1: Competitiveness of small towns in the Czech Republic</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-89267-70-5
Number of pages
205
Publisher name
Vysoká škola Visegrádu s.r.o (Vysoká škola v Sládkovičove)
Place of publication
Sládkovičovo
UT code for WoS book
—