All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Market analysis for proposing strategic marketing activities

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F12%3A43921231" target="_blank" >RIV/49777513:23510/12:43921231 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Analýza trhu pro doporučení strategických marketingových aktivit

  • Original language description

    Studie slouží jako podklad pro strategické marketingového plánování a rozhodování ve firmě NELAN spol. s r.o. Jádrem dokumentu je situační analýza obsahující rozbor vnitřních podmínek zkoumané firmy i vnějších determinant majících vliv na její činnost. Nejprve se zabývá analýzou jednotlivých prvků vnitřního prostředí, které významně ovlivňují chod společnosti, součástí této analýzy je i zkoumání finanční situace firmy. Zvláštní kapitola je věnována zhodnocení webových stránek firmy. Následně je řešena analýza vnějšího prostředí. Nedílnou součástí zpracované studie jsou výstupy realizovaného dotazníkové šetření mezi stávajícími či potenciálními zákazníky firmy NELAN. To bylo provedeno na reprezentativním vzorku respondentů formou osobního dotazování. Sohledem na geografické působení firmy NELAN je součástí předkládaného dokumentu rovněž analýza německého trhu. Využitím výše uvedených nástrojů a metod byly odhaleny hlavní determinanty vnějšího i vnitřního prostředí firmy NELAN. Dílčí an

  • Czech name

    Analýza trhu pro doporučení strategických marketingových aktivit

  • Czech description

    Studie slouží jako podklad pro strategické marketingového plánování a rozhodování ve firmě NELAN spol. s r.o. Jádrem dokumentu je situační analýza obsahující rozbor vnitřních podmínek zkoumané firmy i vnějších determinant majících vliv na její činnost. Nejprve se zabývá analýzou jednotlivých prvků vnitřního prostředí, které významně ovlivňují chod společnosti, součástí této analýzy je i zkoumání finanční situace firmy. Zvláštní kapitola je věnována zhodnocení webových stránek firmy. Následně je řešena analýza vnějšího prostředí. Nedílnou součástí zpracované studie jsou výstupy realizovaného dotazníkové šetření mezi stávajícími či potenciálními zákazníky firmy NELAN. To bylo provedeno na reprezentativním vzorku respondentů formou osobního dotazování. Sohledem na geografické působení firmy NELAN je součástí předkládaného dokumentu rovněž analýza německého trhu. Využitím výše uvedených nástrojů a metod byly odhaleny hlavní determinanty vnějšího i vnitřního prostředí firmy NELAN. Dílčí an

Classification

  • Type

    V<sub>souhrn</sub> - Summary research report

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    U - Předmět řešení projektu je utajovanou skutečností podle zvláštních právních předpisů nebo je skutečností, jejíž zveřejnění by mohlo ohrozit činnost zpravodajské služby. Údaje o projektu jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné

Data specific for result type

  • Number of pages

    102

  • Place of publication

  • Publisher/client name

    NELAN, spol. s r.o.

  • Version