Market analysis for proposing strategic marketing activities
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F12%3A43921231" target="_blank" >RIV/49777513:23510/12:43921231 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza trhu pro doporučení strategických marketingových aktivit
Original language description
Studie slouží jako podklad pro strategické marketingového plánování a rozhodování ve firmě NELAN spol. s r.o. Jádrem dokumentu je situační analýza obsahující rozbor vnitřních podmínek zkoumané firmy i vnějších determinant majících vliv na její činnost. Nejprve se zabývá analýzou jednotlivých prvků vnitřního prostředí, které významně ovlivňují chod společnosti, součástí této analýzy je i zkoumání finanční situace firmy. Zvláštní kapitola je věnována zhodnocení webových stránek firmy. Následně je řešena analýza vnějšího prostředí. Nedílnou součástí zpracované studie jsou výstupy realizovaného dotazníkové šetření mezi stávajícími či potenciálními zákazníky firmy NELAN. To bylo provedeno na reprezentativním vzorku respondentů formou osobního dotazování. Sohledem na geografické působení firmy NELAN je součástí předkládaného dokumentu rovněž analýza německého trhu. Využitím výše uvedených nástrojů a metod byly odhaleny hlavní determinanty vnějšího i vnitřního prostředí firmy NELAN. Dílčí an
Czech name
Analýza trhu pro doporučení strategických marketingových aktivit
Czech description
Studie slouží jako podklad pro strategické marketingového plánování a rozhodování ve firmě NELAN spol. s r.o. Jádrem dokumentu je situační analýza obsahující rozbor vnitřních podmínek zkoumané firmy i vnějších determinant majících vliv na její činnost. Nejprve se zabývá analýzou jednotlivých prvků vnitřního prostředí, které významně ovlivňují chod společnosti, součástí této analýzy je i zkoumání finanční situace firmy. Zvláštní kapitola je věnována zhodnocení webových stránek firmy. Následně je řešena analýza vnějšího prostředí. Nedílnou součástí zpracované studie jsou výstupy realizovaného dotazníkové šetření mezi stávajícími či potenciálními zákazníky firmy NELAN. To bylo provedeno na reprezentativním vzorku respondentů formou osobního dotazování. Sohledem na geografické působení firmy NELAN je součástí předkládaného dokumentu rovněž analýza německého trhu. Využitím výše uvedených nástrojů a metod byly odhaleny hlavní determinanty vnějšího i vnitřního prostředí firmy NELAN. Dílčí an
Classification
Type
V<sub>souhrn</sub> - Summary research report
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2012
Confidentiality
U - Předmět řešení projektu je utajovanou skutečností podle zvláštních právních předpisů nebo je skutečností, jejíž zveřejnění by mohlo ohrozit činnost zpravodajské služby. Údaje o projektu jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné
Data specific for result type
Number of pages
102
Place of publication
—
Publisher/client name
NELAN, spol. s r.o.
Version
—