Thematic Maps and Their Use in Geography Instruction
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F13%3A43918558" target="_blank" >RIV/49777513:23510/13:43918558 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://geography.cz/geograficke-rozhledy/obsah-225-polsko-728/" target="_blank" >http://geography.cz/geograficke-rozhledy/obsah-225-polsko-728/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Tematické mapy a jejich využití při výuce zeměpisu
Original language description
Článek se zabývá způsoby zobrazováním tématických informací o zemích a regionech světa, získaných z veřejně dostupných databází, pomocí kartogramů a kartodiagramů. Pro využití ve škole jsou popisovány internetové aplikace Gapminder a IMF Data Mapper, které umožňují vizualizaci statistických údajů formou map.
Czech name
Tematické mapy a jejich využití při výuce zeměpisu
Czech description
Článek se zabývá způsoby zobrazováním tématických informací o zemích a regionech světa, získaných z veřejně dostupných databází, pomocí kartogramů a kartodiagramů. Pro využití ve škole jsou popisovány internetové aplikace Gapminder a IMF Data Mapper, které umožňují vizualizaci statistických údajů formou map.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Geografické rozhledy
ISSN
1210-3004
e-ISSN
—
Volume of the periodical
22
Issue of the periodical within the volume
5
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
2
Pages from-to
16-17
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—