Geoparks - a new platform of the regional marketing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F13%3A43920243" target="_blank" >RIV/49777513:23510/13:43920243 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Geoparky - nová platforma regionálního marketingu
Original language description
Příspěvek hodnotí potenciál geoparků pro regionální marketing a rozvoj geoturismu. Prezentujeme otázky současného stavu a plánu rozvoje geoparků v ČR. Minivýzkum ukázal, že geopraky ČR zatím nejsou veřejnosti známé. Závěrečná část komentuje marketingovustrategii geoparku GeoLoci.
Czech name
Geoparky - nová platforma regionálního marketingu
Czech description
Příspěvek hodnotí potenciál geoparků pro regionální marketing a rozvoj geoturismu. Prezentujeme otázky současného stavu a plánu rozvoje geoparků v ČR. Minivýzkum ukázal, že geopraky ČR zatím nejsou veřejnosti známé. Závěrečná část komentuje marketingovustrategii geoparku GeoLoci.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů