All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

INFORMATION SHARING AS A COMPETITIVE ADVANTAGE IN TOURISM

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F15%3A43923862" target="_blank" >RIV/49777513:23510/15:43923862 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    SDÍLENÍ INFORMACÍ JAKO KONKURENČNÍ VÝHODA V TURISMU

  • Original language description

    Fenomén informací a jejich sdílení nabírá v současnosti na významu i v oblasti ekonomie. Rozvoj informačních a komunikačních technologií /ICT) přispívá k rychlému šíření sdílení informací a také k vytváření sítí mezi různými hráči z různých odvětví. Cestovní ruch patří k prokazatelně ovlivněným odvětvím technologickým pokrokem a rozvojem ICR. Článek se zabývá využitím sociálních sítí/médií v cestovním ruchu se zaměřením na využití sociálních sítí/médií zprostředkovatelských služeb cestovního ruchu. Bylyanalyzovány webové stránky českých cestovních kanceláří a organizací destinačnícho managementu za použití desk research metody. Výsledky ukazují, že jejich potenciáln lépe využívají organizace destinačního managementu, ale stále je zde existence nevyužitého potenciálu u obou zkoumaných skupin. Nejvíce využívaná sociální síť je Facebook, který využívá přes 50% cestovních kanceláří a 70% organizací destinačního managementu.

  • Czech name

    SDÍLENÍ INFORMACÍ JAKO KONKURENČNÍ VÝHODA V TURISMU

  • Czech description

    Fenomén informací a jejich sdílení nabírá v současnosti na významu i v oblasti ekonomie. Rozvoj informačních a komunikačních technologií /ICT) přispívá k rychlému šíření sdílení informací a také k vytváření sítí mezi různými hráči z různých odvětví. Cestovní ruch patří k prokazatelně ovlivněným odvětvím technologickým pokrokem a rozvojem ICR. Článek se zabývá využitím sociálních sítí/médií v cestovním ruchu se zaměřením na využití sociálních sítí/médií zprostředkovatelských služeb cestovního ruchu. Bylyanalyzovány webové stránky českých cestovních kanceláří a organizací destinačnícho managementu za použití desk research metody. Výsledky ukazují, že jejich potenciáln lépe využívají organizace destinačního managementu, ale stále je zde existence nevyužitého potenciálu u obou zkoumaných skupin. Nejvíce využívaná sociální síť je Facebook, který využívá přes 50% cestovních kanceláří a 70% organizací destinačního managementu.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Hradecké ekonomické dny 2015

  • ISBN

    978-80-7435-546-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    299-304

  • Publisher name

    Gaudeamus

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Feb 3, 2015

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article