All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

How do schools use the Internet to communicate with the public?

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F17%3A43932468" target="_blank" >RIV/49777513:23510/17:43932468 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://is.muni.cz/publication/1393110/Sbornik-anotaci-CAPV-web.pdf" target="_blank" >https://is.muni.cz/publication/1393110/Sbornik-anotaci-CAPV-web.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Jak školy využívají internet pro komunikaci s veřejností?

  • Original language description

    Příspěvek je zaměřen na heuristické hodnocení webů gymnázií zvoleného kraje s akcentem hodnocení ve vztahu k cílovým skupinám žáci a rodiče. V návaznosti na předešlé průzkumy webů škol výsledky ukazují přechod na responzivní design a již oficiální využívání sociálních médií pro prezentaci aktivit škol. Výstupem jsou jak příklady dobré praxe, tak i ukázky chyb, které se u sledovaného souboru vyskytovaly.

  • Czech name

    Jak školy využívají internet pro komunikaci s veřejností?

  • Czech description

    Příspěvek je zaměřen na heuristické hodnocení webů gymnázií zvoleného kraje s akcentem hodnocení ve vztahu k cílovým skupinám žáci a rodiče. V návaznosti na předešlé průzkumy webů škol výsledky ukazují přechod na responzivní design a již oficiální využívání sociálních médií pro prezentaci aktivit škol. Výstupem jsou jak příklady dobré praxe, tak i ukázky chyb, které se u sledovaného souboru vyskytovaly.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů