All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Eye-tracking, In-depth Interview and Focus Group Prove the Ability of Generation Y to Perceive Product Placement

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F17%3A43949918" target="_blank" >RIV/49777513:23510/17:43949918 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Eye-tracking, in-depth interview a focus group prokazují schopnost generace Y vnímat product placement

  • Original language description

    Článek se zabývá fenoménem product placement. V první části příspěvku je product placement definován a řešena je otázka, kam jej lze umisťovat. Představeny jsou jednotlivé pohledy na kategorizaci daného nástroje komunikačního mixu a v závěru je uvedena přehledná tabulka, která jednotlivé kategorie shrnuje. Řešeny jsou okrajově také specifické formy product placement, a to destination placement a celebrity placement. Článek však neopomíjí ani umisťování produktů v sociálních médiích. Druhá část článku se zabývá vlastním výzkumem. Nejprve popisuje výzkum, výzkumné otázky, použité metody, strukturu participantů výzkumu a poté hodnotí jednotlivé metody, a ty předkládá pomocí výsledků z metody eye-tracking, hloubkových rozhovorů a focus group separovaně. Díky metodě focus group je věnována pozornost také etickému rámci v této oblasti. V závěru článku je možné nalézt závěrečné zhodnocení získaných dat, včetně nástinu dalších možností ve výzkumu v této oblasti.

  • Czech name

    Eye-tracking, in-depth interview a focus group prokazují schopnost generace Y vnímat product placement

  • Czech description

    Článek se zabývá fenoménem product placement. V první části příspěvku je product placement definován a řešena je otázka, kam jej lze umisťovat. Představeny jsou jednotlivé pohledy na kategorizaci daného nástroje komunikačního mixu a v závěru je uvedena přehledná tabulka, která jednotlivé kategorie shrnuje. Řešeny jsou okrajově také specifické formy product placement, a to destination placement a celebrity placement. Článek však neopomíjí ani umisťování produktů v sociálních médiích. Druhá část článku se zabývá vlastním výzkumem. Nejprve popisuje výzkum, výzkumné otázky, použité metody, strukturu participantů výzkumu a poté hodnotí jednotlivé metody, a ty předkládá pomocí výsledků z metody eye-tracking, hloubkových rozhovorů a focus group separovaně. Díky metodě focus group je věnována pozornost také etickému rámci v této oblasti. V závěru článku je možné nalézt závěrečné zhodnocení získaných dat, včetně nástinu dalších možností ve výzkumu v této oblasti.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Trendy v podnikání

  • ISSN

    1805-0603

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    7

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    32-40

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database