Innovation of the marketing strategy of the product “Effective learning and memory techniques” with the use of online marketing and e-commerce in company a.i.m. Agentur s.r.o.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F17%3A43950715" target="_blank" >RIV/49777513:23510/17:43950715 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Inovace marketingové strategie produktu efektivního vzdělávání a paměťových technik s využitím online marketingu a e-commerce ve spol. a.i.m. Agentur s.r.o.
Original language description
Cílem projektu smluvního výzkumu byla inovace marketingové strategie produktu efektivního vzdělávání a paměťových technik s využitím moderního on-line marketingu a e-commerce. Výsledkem projektu je inovovaná marketingové strategie produktu efektivního vzdělávání a paměťových technik s využitím online marketingu a e-commerce a moderní webová prezentace produktu.
Czech name
Inovace marketingové strategie produktu efektivního vzdělávání a paměťových technik s využitím online marketingu a e-commerce ve spol. a.i.m. Agentur s.r.o.
Czech description
Cílem projektu smluvního výzkumu byla inovace marketingové strategie produktu efektivního vzdělávání a paměťových technik s využitím moderního on-line marketingu a e-commerce. Výsledkem projektu je inovovaná marketingové strategie produktu efektivního vzdělávání a paměťových technik s využitím online marketingu a e-commerce a moderní webová prezentace produktu.
Classification
Type
V<sub>souhrn</sub> - Summary research report
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2017
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Data specific for result type
Number of pages
35
Place of publication
—
Publisher/client name
a.i.m. Agentur s.r.o.
Version
—