All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Innovation of the marketing strategy of the product “Effective learning and memory techniques” with the use of online marketing and e-commerce in company a.i.m. Agentur s.r.o.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F17%3A43950715" target="_blank" >RIV/49777513:23510/17:43950715 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Inovace marketingové strategie produktu efektivního vzdělávání a paměťových technik s využitím online marketingu a e-commerce ve spol. a.i.m. Agentur s.r.o.

  • Original language description

    Cílem projektu smluvního výzkumu byla inovace marketingové strategie produktu efektivního vzdělávání a paměťových technik s využitím moderního on-line marketingu a e-commerce. Výsledkem projektu je inovovaná marketingové strategie produktu efektivního vzdělávání a paměťových technik s využitím online marketingu a e-commerce a moderní webová prezentace produktu.

  • Czech name

    Inovace marketingové strategie produktu efektivního vzdělávání a paměťových technik s využitím online marketingu a e-commerce ve spol. a.i.m. Agentur s.r.o.

  • Czech description

    Cílem projektu smluvního výzkumu byla inovace marketingové strategie produktu efektivního vzdělávání a paměťových technik s využitím moderního on-line marketingu a e-commerce. Výsledkem projektu je inovovaná marketingové strategie produktu efektivního vzdělávání a paměťových technik s využitím online marketingu a e-commerce a moderní webová prezentace produktu.

Classification

  • Type

    V<sub>souhrn</sub> - Summary research report

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Data specific for result type

  • Number of pages

    35

  • Place of publication

  • Publisher/client name

    a.i.m. Agentur s.r.o.

  • Version