Systematic review of mixed methods research designs published in the journal Pedagogická orientace between 2006–2016
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F18%3A43951411" target="_blank" >RIV/49777513:23510/18:43951411 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://doi.org/10.5817/PedOr2018-1-135" target="_blank" >https://doi.org/10.5817/PedOr2018-1-135</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2018-1-135" target="_blank" >10.5817/PedOr2018-1-135</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Systematický přehled smíšeného výzkumu publikovaného ve výzkumných studiích v časopise Pedagogická orientace v období 2006-2016
Original language description
Předložený výzkum systematicky analyzuje studie publikované v časopise Pedagogická orientace v letech 2006 - 2016. Příspěvek je zaměřen na detailní zmapování aplikací smíšeného výzkumu publikovaného v tomto časopise za uvedené období. Smíšený výzkum může považovat za stále relativně nový v oblasti sociálních věd. V metodologii smíšeného výzkumu byla vyvinuta řadu procedur, jež jsou doporučené pro výzkumníky, kteří plánují aplikaci smíšeného výzkumu ve svém návrhu výzkumu. Příspěvek přináší systematický transparentní přehled v časopise publikovaných výzkumných studií. Příspěvek začíná uvedením účelu studie a stanovením výzkumných otázek, poskytuje stručný přehled o meta-analýze a o designech smíšeného výzkumu. Potom prezentuje výstupy šetření a diskutuje nalezené příkladné aplikace smíšeného výzkumu. V závěru je konstatováno, že metodologický profil publikovaných studií v časopise Pedagogická orientace za poslední tři roky doznal významných pozitivních změn. Je také možné uvést, že teoretický i praktický přínos smíšeného výzkumu v oblasti pedagogiky se zvyšuje i díky studiím publikovaným v časopise Peagogická orientace.
Czech name
Systematický přehled smíšeného výzkumu publikovaného ve výzkumných studiích v časopise Pedagogická orientace v období 2006-2016
Czech description
Předložený výzkum systematicky analyzuje studie publikované v časopise Pedagogická orientace v letech 2006 - 2016. Příspěvek je zaměřen na detailní zmapování aplikací smíšeného výzkumu publikovaného v tomto časopise za uvedené období. Smíšený výzkum může považovat za stále relativně nový v oblasti sociálních věd. V metodologii smíšeného výzkumu byla vyvinuta řadu procedur, jež jsou doporučené pro výzkumníky, kteří plánují aplikaci smíšeného výzkumu ve svém návrhu výzkumu. Příspěvek přináší systematický transparentní přehled v časopise publikovaných výzkumných studií. Příspěvek začíná uvedením účelu studie a stanovením výzkumných otázek, poskytuje stručný přehled o meta-analýze a o designech smíšeného výzkumu. Potom prezentuje výstupy šetření a diskutuje nalezené příkladné aplikace smíšeného výzkumu. V závěru je konstatováno, že metodologický profil publikovaných studií v časopise Pedagogická orientace za poslední tři roky doznal významných pozitivních změn. Je také možné uvést, že teoretický i praktický přínos smíšeného výzkumu v oblasti pedagogiky se zvyšuje i díky studiím publikovaným v časopise Peagogická orientace.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Pedagogická orientace
ISSN
1211-4669
e-ISSN
—
Volume of the periodical
28
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
27
Pages from-to
135-161
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—