All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Systematic review of mixed methods research designs published in the journal Pedagogická orientace between 2006–2016

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F18%3A43951411" target="_blank" >RIV/49777513:23510/18:43951411 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://doi.org/10.5817/PedOr2018-1-135" target="_blank" >https://doi.org/10.5817/PedOr2018-1-135</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2018-1-135" target="_blank" >10.5817/PedOr2018-1-135</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Systematický přehled smíšeného výzkumu publikovaného ve výzkumných studiích v časopise Pedagogická orientace v období 2006-2016

  • Original language description

    Předložený výzkum systematicky analyzuje studie publikované v časopise Pedagogická orientace v letech 2006 - 2016. Příspěvek je zaměřen na detailní zmapování aplikací smíšeného výzkumu publikovaného v tomto časopise za uvedené období. Smíšený výzkum může považovat za stále relativně nový v oblasti sociálních věd. V metodologii smíšeného výzkumu byla vyvinuta řadu procedur, jež jsou doporučené pro výzkumníky, kteří plánují aplikaci smíšeného výzkumu ve svém návrhu výzkumu. Příspěvek přináší systematický transparentní přehled v časopise publikovaných výzkumných studií. Příspěvek začíná uvedením účelu studie a stanovením výzkumných otázek, poskytuje stručný přehled o meta-analýze a o designech smíšeného výzkumu. Potom prezentuje výstupy šetření a diskutuje nalezené příkladné aplikace smíšeného výzkumu. V závěru je konstatováno, že metodologický profil publikovaných studií v časopise Pedagogická orientace za poslední tři roky doznal významných pozitivních změn. Je také možné uvést, že teoretický i praktický přínos smíšeného výzkumu v oblasti pedagogiky se zvyšuje i díky studiím publikovaným v časopise Peagogická orientace.

  • Czech name

    Systematický přehled smíšeného výzkumu publikovaného ve výzkumných studiích v časopise Pedagogická orientace v období 2006-2016

  • Czech description

    Předložený výzkum systematicky analyzuje studie publikované v časopise Pedagogická orientace v letech 2006 - 2016. Příspěvek je zaměřen na detailní zmapování aplikací smíšeného výzkumu publikovaného v tomto časopise za uvedené období. Smíšený výzkum může považovat za stále relativně nový v oblasti sociálních věd. V metodologii smíšeného výzkumu byla vyvinuta řadu procedur, jež jsou doporučené pro výzkumníky, kteří plánují aplikaci smíšeného výzkumu ve svém návrhu výzkumu. Příspěvek přináší systematický transparentní přehled v časopise publikovaných výzkumných studií. Příspěvek začíná uvedením účelu studie a stanovením výzkumných otázek, poskytuje stručný přehled o meta-analýze a o designech smíšeného výzkumu. Potom prezentuje výstupy šetření a diskutuje nalezené příkladné aplikace smíšeného výzkumu. V závěru je konstatováno, že metodologický profil publikovaných studií v časopise Pedagogická orientace za poslední tři roky doznal významných pozitivních změn. Je také možné uvést, že teoretický i praktický přínos smíšeného výzkumu v oblasti pedagogiky se zvyšuje i díky studiím publikovaným v časopise Peagogická orientace.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Pedagogická orientace

  • ISSN

    1211-4669

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    28

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    27

  • Pages from-to

    135-161

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database