Uses and gratification theory, social media and brand communities
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F19%3A43957425" target="_blank" >RIV/49777513:23510/19:43957425 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://drive.google.com/drive/folders/1b-0UuioFdJZw82jXJGGN3yme22ZQ9ops" target="_blank" >https://drive.google.com/drive/folders/1b-0UuioFdJZw82jXJGGN3yme22ZQ9ops</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.24132/jtb.2019.9.3.19_25" target="_blank" >10.24132/jtb.2019.9.3.19_25</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Aplikace teorie užití a uspokojení, sociální média a značky na sociálních sítích
Original language description
Firmy a jejich značky stále více komunikují se svým publikem také na sociálních médiích. Stránky fanoušků značky na sociálních sítích nebo online komunity značek se staly velmi oblíbenými online službami. Vytvářením komunit značek v sociálních médiích, jako jsou stránky značek na Facebooku, poskytují firmy jedinečný a zajímavý obsah spotřebitelům, fanouškům a potenciálním fanouškům. Empirický výzkum na stránkách těchto komunit je však v České republice stále ještě v plenkách. Účelem této studie je proto zjistit, zda čeští uživatelé sociálních médií komunikují se značkami na sociálních sítích. Pro tento účel byl použit rámec využívající teorii použití a uspokojení. Výsledky ukazují, že v současné době je pouze 26% uživatelů sociálních médií v České republice fanoušky nějaké značky na sociálních médiích.
Czech name
Aplikace teorie užití a uspokojení, sociální média a značky na sociálních sítích
Czech description
Firmy a jejich značky stále více komunikují se svým publikem také na sociálních médiích. Stránky fanoušků značky na sociálních sítích nebo online komunity značek se staly velmi oblíbenými online službami. Vytvářením komunit značek v sociálních médiích, jako jsou stránky značek na Facebooku, poskytují firmy jedinečný a zajímavý obsah spotřebitelům, fanouškům a potenciálním fanouškům. Empirický výzkum na stránkách těchto komunit je však v České republice stále ještě v plenkách. Účelem této studie je proto zjistit, zda čeští uživatelé sociálních médií komunikují se značkami na sociálních sítích. Pro tento účel byl použit rámec využívající teorii použití a uspokojení. Výsledky ukazují, že v současné době je pouze 26% uživatelů sociálních médií v České republice fanoušky nějaké značky na sociálních médiích.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Trendy v podnikání
ISSN
1805-0603
e-ISSN
—
Volume of the periodical
9
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
7
Pages from-to
19-25
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—