All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Uses and gratification theory, social media and brand communities

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F19%3A43957425" target="_blank" >RIV/49777513:23510/19:43957425 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://drive.google.com/drive/folders/1b-0UuioFdJZw82jXJGGN3yme22ZQ9ops" target="_blank" >https://drive.google.com/drive/folders/1b-0UuioFdJZw82jXJGGN3yme22ZQ9ops</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.24132/jtb.2019.9.3.19_25" target="_blank" >10.24132/jtb.2019.9.3.19_25</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Aplikace teorie užití a uspokojení, sociální média a značky na sociálních sítích

  • Original language description

    Firmy a jejich značky stále více komunikují se svým publikem také na sociálních médiích. Stránky fanoušků značky na sociálních sítích nebo online komunity značek se staly velmi oblíbenými online službami. Vytvářením komunit značek v sociálních médiích, jako jsou stránky značek na Facebooku, poskytují firmy jedinečný a zajímavý obsah spotřebitelům, fanouškům a potenciálním fanouškům. Empirický výzkum na stránkách těchto komunit je však v České republice stále ještě v plenkách. Účelem této studie je proto zjistit, zda čeští uživatelé sociálních médií komunikují se značkami na sociálních sítích. Pro tento účel byl použit rámec využívající teorii použití a uspokojení. Výsledky ukazují, že v současné době je pouze 26% uživatelů sociálních médií v České republice fanoušky nějaké značky na sociálních médiích.

  • Czech name

    Aplikace teorie užití a uspokojení, sociální média a značky na sociálních sítích

  • Czech description

    Firmy a jejich značky stále více komunikují se svým publikem také na sociálních médiích. Stránky fanoušků značky na sociálních sítích nebo online komunity značek se staly velmi oblíbenými online službami. Vytvářením komunit značek v sociálních médiích, jako jsou stránky značek na Facebooku, poskytují firmy jedinečný a zajímavý obsah spotřebitelům, fanouškům a potenciálním fanouškům. Empirický výzkum na stránkách těchto komunit je však v České republice stále ještě v plenkách. Účelem této studie je proto zjistit, zda čeští uživatelé sociálních médií komunikují se značkami na sociálních sítích. Pro tento účel byl použit rámec využívající teorii použití a uspokojení. Výsledky ukazují, že v současné době je pouze 26% uživatelů sociálních médií v České republice fanoušky nějaké značky na sociálních médiích.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Trendy v podnikání

  • ISSN

    1805-0603

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    9

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    19-25

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database