Attitudes of Czechs Towards Spa during the COVID-19 Pandemic
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F21%3A43963219" target="_blank" >RIV/49777513:23510/21:43963219 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://aak.slu.cz/artkey/aak-202102-0003_postoje-cechu-k-lazenstvi-behem-pandemie-onemocneni-covid-19.php" target="_blank" >https://aak.slu.cz/artkey/aak-202102-0003_postoje-cechu-k-lazenstvi-behem-pandemie-onemocneni-covid-19.php</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.25142/aak.2021.010" target="_blank" >10.25142/aak.2021.010</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Postoje Čechů k lázeňství během pandemie onemocnění COVID-19
Original language description
Lázeňství je pro Česko historicky významné odvětví. Je úzce provázané na zdravotní systém, ale také na turismus. Je jedno ve kterém odvětví je lázeňství ukotveno, ale je potřeba ho vnímat jako důležitou součást regionu. Během pandemie došlo k velkým změnám v lázeňství. Mnoho lázeňských společností bylo významně zasaženo pandemií a měly ekonomické problémy. Změnily se také postoje zákazníků vůči lázním. Článek se zabývá postoji Čechů na lázeňství ve spojení s pandemií COVID-19. Prezentované výstupy vychází ze socio-ekonomického průzkumu realizovaného na 1012 českých respondentech ve věku 18+. Cíl výzkumu je popis postojů na lázeňství; jejich ochotu navštívit je; a znát dopad pandemie na jejich ochotu v lázních pobývat. Češi vnímají lázně jako místo pro ozdravení z nemocí a místo pro staré. 16 % respondentů vnímají lázně jako ideální variantu pro léčbu po prodělané nemoci COVID-19. Lázeňství je vnímáno jako luxusní produkt. Lázeňství musí pracovat své image a produktech pro všechny - zdravé i nemocné.
Czech name
Postoje Čechů k lázeňství během pandemie onemocnění COVID-19
Czech description
Lázeňství je pro Česko historicky významné odvětví. Je úzce provázané na zdravotní systém, ale také na turismus. Je jedno ve kterém odvětví je lázeňství ukotveno, ale je potřeba ho vnímat jako důležitou součást regionu. Během pandemie došlo k velkým změnám v lázeňství. Mnoho lázeňských společností bylo významně zasaženo pandemií a měly ekonomické problémy. Změnily se také postoje zákazníků vůči lázním. Článek se zabývá postoji Čechů na lázeňství ve spojení s pandemií COVID-19. Prezentované výstupy vychází ze socio-ekonomického průzkumu realizovaného na 1012 českých respondentech ve věku 18+. Cíl výzkumu je popis postojů na lázeňství; jejich ochotu navštívit je; a znát dopad pandemie na jejich ochotu v lázních pobývat. Češi vnímají lázně jako místo pro ozdravení z nemocí a místo pro staré. 16 % respondentů vnímají lázně jako ideální variantu pro léčbu po prodělané nemoci COVID-19. Lázeňství je vnímáno jako luxusní produkt. Lázeňství musí pracovat své image a produktech pro všechny - zdravé i nemocné.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Acta Academica Karviniensia
ISSN
1212-415X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
21
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
11
Pages from-to
25-35
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—