All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Internet Personalization as a Marketing Trend

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F22%3A43967124" target="_blank" >RIV/49777513:23510/22:43967124 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://drive.google.com/drive/folders/1YiIEeOEM17gb7_igFpaJ7200YxY8_WQe" target="_blank" >https://drive.google.com/drive/folders/1YiIEeOEM17gb7_igFpaJ7200YxY8_WQe</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Personalizace internetu jako marketingový trend

  • Original language description

    Trh je klíčovou entitou, která určuje tempo změn v různých oblastech podnikání, v neposlední řadě v marketingu. Změny, ke kterým na trhu v posledních třech desetiletích dochází, znamenají, že marketéři musí držet krok s dobou. To znamená zejména sledovat vývoj technologií a jejich implementaci do obchodních aktivit. V marketingu se nové marketingové trendy uplatňují v souvislosti s tím, jak se podniky musely vypořádat s dopady pandemické krize spojené s COVID-19. Koronavirová krize urychlila zásadní změnu v komunikaci podniků, organizací, vlád atd. Trend směřuje k personalizované, aktivní komunikaci směrem k zákazníkovi. To umožnil rychlý rozvoj informačních technologií a jejich výpočetního výkonu. Tento článek se zabývá personalizací webových stránek a jejich využitím v marketingových procesech podniku s důrazem na současné trendy v této oblasti. Zmiňuje také minulé a předpokládané budoucí trendy v oblasti personalizace internetu. Cílem textu je pak poskytnout teoretické srovnání současných technik personalizace webových stránek pro marketingové procesy a navrhnout rámec pro jejich využití v praxi. Článek předkládá výzkumné otázky a využívá sekundární analýzu dat v podobě přehledu literatury a obsahové analýzy. Text přispívá do diskuse identifikací praktického využití definovaných technik webové personalizace a jejich postavení ve strategiích marketingových procesů určených pro online aktivity.

  • Czech name

    Personalizace internetu jako marketingový trend

  • Czech description

    Trh je klíčovou entitou, která určuje tempo změn v různých oblastech podnikání, v neposlední řadě v marketingu. Změny, ke kterým na trhu v posledních třech desetiletích dochází, znamenají, že marketéři musí držet krok s dobou. To znamená zejména sledovat vývoj technologií a jejich implementaci do obchodních aktivit. V marketingu se nové marketingové trendy uplatňují v souvislosti s tím, jak se podniky musely vypořádat s dopady pandemické krize spojené s COVID-19. Koronavirová krize urychlila zásadní změnu v komunikaci podniků, organizací, vlád atd. Trend směřuje k personalizované, aktivní komunikaci směrem k zákazníkovi. To umožnil rychlý rozvoj informačních technologií a jejich výpočetního výkonu. Tento článek se zabývá personalizací webových stránek a jejich využitím v marketingových procesech podniku s důrazem na současné trendy v této oblasti. Zmiňuje také minulé a předpokládané budoucí trendy v oblasti personalizace internetu. Cílem textu je pak poskytnout teoretické srovnání současných technik personalizace webových stránek pro marketingové procesy a navrhnout rámec pro jejich využití v praxi. Článek předkládá výzkumné otázky a využívá sekundární analýzu dat v podobě přehledu literatury a obsahové analýzy. Text přispívá do diskuse identifikací praktického využití definovaných technik webové personalizace a jejich postavení ve strategiích marketingových procesů určených pro online aktivity.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50802 - Media and socio-cultural communication

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů