Internet Personalization as a Marketing Trend
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F22%3A43967124" target="_blank" >RIV/49777513:23510/22:43967124 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://drive.google.com/drive/folders/1YiIEeOEM17gb7_igFpaJ7200YxY8_WQe" target="_blank" >https://drive.google.com/drive/folders/1YiIEeOEM17gb7_igFpaJ7200YxY8_WQe</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Personalizace internetu jako marketingový trend
Original language description
Trh je klíčovou entitou, která určuje tempo změn v různých oblastech podnikání, v neposlední řadě v marketingu. Změny, ke kterým na trhu v posledních třech desetiletích dochází, znamenají, že marketéři musí držet krok s dobou. To znamená zejména sledovat vývoj technologií a jejich implementaci do obchodních aktivit. V marketingu se nové marketingové trendy uplatňují v souvislosti s tím, jak se podniky musely vypořádat s dopady pandemické krize spojené s COVID-19. Koronavirová krize urychlila zásadní změnu v komunikaci podniků, organizací, vlád atd. Trend směřuje k personalizované, aktivní komunikaci směrem k zákazníkovi. To umožnil rychlý rozvoj informačních technologií a jejich výpočetního výkonu. Tento článek se zabývá personalizací webových stránek a jejich využitím v marketingových procesech podniku s důrazem na současné trendy v této oblasti. Zmiňuje také minulé a předpokládané budoucí trendy v oblasti personalizace internetu. Cílem textu je pak poskytnout teoretické srovnání současných technik personalizace webových stránek pro marketingové procesy a navrhnout rámec pro jejich využití v praxi. Článek předkládá výzkumné otázky a využívá sekundární analýzu dat v podobě přehledu literatury a obsahové analýzy. Text přispívá do diskuse identifikací praktického využití definovaných technik webové personalizace a jejich postavení ve strategiích marketingových procesů určených pro online aktivity.
Czech name
Personalizace internetu jako marketingový trend
Czech description
Trh je klíčovou entitou, která určuje tempo změn v různých oblastech podnikání, v neposlední řadě v marketingu. Změny, ke kterým na trhu v posledních třech desetiletích dochází, znamenají, že marketéři musí držet krok s dobou. To znamená zejména sledovat vývoj technologií a jejich implementaci do obchodních aktivit. V marketingu se nové marketingové trendy uplatňují v souvislosti s tím, jak se podniky musely vypořádat s dopady pandemické krize spojené s COVID-19. Koronavirová krize urychlila zásadní změnu v komunikaci podniků, organizací, vlád atd. Trend směřuje k personalizované, aktivní komunikaci směrem k zákazníkovi. To umožnil rychlý rozvoj informačních technologií a jejich výpočetního výkonu. Tento článek se zabývá personalizací webových stránek a jejich využitím v marketingových procesech podniku s důrazem na současné trendy v této oblasti. Zmiňuje také minulé a předpokládané budoucí trendy v oblasti personalizace internetu. Cílem textu je pak poskytnout teoretické srovnání současných technik personalizace webových stránek pro marketingové procesy a navrhnout rámec pro jejich využití v praxi. Článek předkládá výzkumné otázky a využívá sekundární analýzu dat v podobě přehledu literatury a obsahové analýzy. Text přispívá do diskuse identifikací praktického využití definovaných technik webové personalizace a jejich postavení ve strategiích marketingových procesů určených pro online aktivity.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
50802 - Media and socio-cultural communication
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů