Strategic marketing planning of Hop and Beer Temple
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F23%3A43969246" target="_blank" >RIV/49777513:23510/23:43969246 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://doi.org/10.24132/jbt.2023.13.1.46_60" target="_blank" >https://doi.org/10.24132/jbt.2023.13.1.46_60</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.24132/jbt.2023.13.1.46_60" target="_blank" >10.24132/jbt.2023.13.1.46_60</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Strategické marketingové plánování Chrámu chmele a piva
Original language description
Článek upozorňuje na význam marketingové komunikace neziskových organizací a je příkladem z praxe strategického pojetí nástrojů marketingového mixu. Zabývá se tvorbou strategického marketingového plánu pro neziskovou organizaci Chrám chmele a piva v Žatci, která poskytuje služby v oblasti cestovního ruchu. Pro zpracování strategického marketingového plánu bylo využito několika výzkumných metod, realizováno bylo pozorování, dále pak rozhovor a desk research. Výstupem plánu je stanovení vize a poslání organizace Chrám chmele a piva, dále vymezení strategických a dílčích cílů, strategie organizace a akčních plánů pro rok 2022. Na závěr je provedeno vyhodnocení úspěšnosti těchto kroků. Předložený článek slouží jako case study strategického pojetí nástrojů marketingového mixu pro neziskové organizace. Na úrovni strategického marketingového plánování je třeba zohlednit všechny aspekty externího a interního prostředí, které ovlivňují nejen marketingovou komunikaci, ale i další ekonomické nebo personální procesy v organizaci. Také neziskové organizace potřebují využívat adekvátních marketingových nástrojů a principů řízení, aby se udržely na trhu, a to i přesto, že jejich cílem není primárně zisk. Nezisková organizace byla vhodně zvolena, jelikož je příkladem organizace, která realizuje také vedlejší hospodářskou činnost (doplňkovou činnost).
Czech name
Strategické marketingové plánování Chrámu chmele a piva
Czech description
Článek upozorňuje na význam marketingové komunikace neziskových organizací a je příkladem z praxe strategického pojetí nástrojů marketingového mixu. Zabývá se tvorbou strategického marketingového plánu pro neziskovou organizaci Chrám chmele a piva v Žatci, která poskytuje služby v oblasti cestovního ruchu. Pro zpracování strategického marketingového plánu bylo využito několika výzkumných metod, realizováno bylo pozorování, dále pak rozhovor a desk research. Výstupem plánu je stanovení vize a poslání organizace Chrám chmele a piva, dále vymezení strategických a dílčích cílů, strategie organizace a akčních plánů pro rok 2022. Na závěr je provedeno vyhodnocení úspěšnosti těchto kroků. Předložený článek slouží jako case study strategického pojetí nástrojů marketingového mixu pro neziskové organizace. Na úrovni strategického marketingového plánování je třeba zohlednit všechny aspekty externího a interního prostředí, které ovlivňují nejen marketingovou komunikaci, ale i další ekonomické nebo personální procesy v organizaci. Také neziskové organizace potřebují využívat adekvátních marketingových nástrojů a principů řízení, aby se udržely na trhu, a to i přesto, že jejich cílem není primárně zisk. Nezisková organizace byla vhodně zvolena, jelikož je příkladem organizace, která realizuje také vedlejší hospodářskou činnost (doplňkovou činnost).
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2023
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Trendy v podnikání
ISSN
2788-0079
e-ISSN
2788-0079
Volume of the periodical
13
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
15
Pages from-to
46-60
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—