All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Universities and their communication with the public using social media

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F23%3A43971533" target="_blank" >RIV/49777513:23510/23:43971533 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Univerzity a jejich komunikace s veřejností prostřednictvím sociálních médií

  • Original language description

    Sociální média jsou dnes v oblasti vysokoškolského vzdělávání důležitým nástrojem komunikace vzdělávacích institucí s veřejností. Pro dosažení efektivity v této komunikaci je potřebné si uvědomit podstatu sociálních médií a tuto komunikaci v zaměření na Public Relations řídit. Realizovaná studie ukazuje na příkladu dat z Facebooku 21 subjektů z vysokoškolského prostředí z České republiky, jak tyto instituce využívají uvedené médium pro komunikaci se studenty, akademiky, absolventy a dalšími stakeholdery. Data ukazují, že existují rozdíly v efektivnosti této komunikace. Pro další výzkum je potřebné zkoumat vliv zdroje příspěvku a jeho obsahové zaměření na dosahovaný engagement.

  • Czech name

    Univerzity a jejich komunikace s veřejností prostřednictvím sociálních médií

  • Czech description

    Sociální média jsou dnes v oblasti vysokoškolského vzdělávání důležitým nástrojem komunikace vzdělávacích institucí s veřejností. Pro dosažení efektivity v této komunikaci je potřebné si uvědomit podstatu sociálních médií a tuto komunikaci v zaměření na Public Relations řídit. Realizovaná studie ukazuje na příkladu dat z Facebooku 21 subjektů z vysokoškolského prostředí z České republiky, jak tyto instituce využívají uvedené médium pro komunikaci se studenty, akademiky, absolventy a dalšími stakeholdery. Data ukazují, že existují rozdíly v efektivnosti této komunikace. Pro další výzkum je potřebné zkoumat vliv zdroje příspěvku a jeho obsahové zaměření na dosahovaný engagement.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů