A technology for testing speech recognition of a on-board car computer
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23520%2F10%3A00504374" target="_blank" >RIV/49777513:23520/10:00504374 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Poloprovoz pro testování rozpoznávání řeči palubního počítače automobilu
Original language description
Vyvinutá technologie v režimu poloprovozu umožňuje automatické testování systému rozpoznávání řeči v palubním počítači automobilu a je ověřována společností Škoda Auto a.s. Mladá Boleslav. Automatické testování rozpoznávání řeči v palubním počítači je nezbytné před jeho uvedením do provozu (sériové výroby). Cílem testování je odhalit všechny systémové a nahodilé chyby v chování palubního počítače ovládaného hlasem. Při testování jsou využívány moduly syntézy a rozpoznávání řeči pro automatické rozpoznávání a generování hlasových povelů a pro ověření správné reakce palubního počítače. Tato technologie simuluje chování reálného uživatele (komunikuje s palubním počítačem hlasem), její výhodou je možnost provádění rozsáhlých dloudobých a sofistikovaných testů.
Czech name
Poloprovoz pro testování rozpoznávání řeči palubního počítače automobilu
Czech description
Vyvinutá technologie v režimu poloprovozu umožňuje automatické testování systému rozpoznávání řeči v palubním počítači automobilu a je ověřována společností Škoda Auto a.s. Mladá Boleslav. Automatické testování rozpoznávání řeči v palubním počítači je nezbytné před jeho uvedením do provozu (sériové výroby). Cílem testování je odhalit všechny systémové a nahodilé chyby v chování palubního počítače ovládaného hlasem. Při testování jsou využívány moduly syntézy a rozpoznávání řeči pro automatické rozpoznávání a generování hlasových povelů a pro ověření správné reakce palubního počítače. Tato technologie simuluje chování reálného uživatele (komunikuje s palubním počítačem hlasem), její výhodou je možnost provádění rozsáhlých dloudobých a sofistikovaných testů.
Classification
Type
Z<sub>polop</sub> - Pilot plant
CEP classification
JD - Use of computers, robotics and its application
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Internal product ID
10TESTER4SA
Numerical identification
—
Technical parameters
Výsledek realizován na základě objednávky č. 724893/634 od ŠKODA AUTO a.s., IČ 00177041, tř. V. Klementa 869, 29360 M. Boleslav dne 6.12.2010. Potvrzení užívání viz http://www.kky.zcu.cz/cs/sw/tester
Economical parameters
Poloprovoz je výsledkem projektu smluvního výzkumu za 765 600 Kč bez DPH. Lze ověřit u ing. Petr Zlatník, Ph.D., ŠKODA AUTO (petr.zlatnik@skoda-auto.cz) a u doc. L. Müller ZČU v Plzni (muller@kky.zcu.cz), detaily viz http://www.kky.zcu.cz/cs/sw/tester
Application category by cost
—
Owner IČO
49777513
Owner name
Západočeská univerzita v Plzni
Owner country
CZ - CZECH REPUBLIC
Usage type
A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence
Licence fee requirement
A - Poskytovatel licence na výsledek požaduje licenční poplatek
Web page
—