All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Automatic detection of advertising logos in the video

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23520%2F16%3A43929900" target="_blank" >RIV/49777513:23520/16:43929900 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://hdl.handle.net/11025/21373" target="_blank" >http://hdl.handle.net/11025/21373</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Automatická detekce reklamních log ve videozáznamu

  • Original language description

    Automatické rozpoznávání částí obrazu (segmentace) patří mezi základní úlohy počítačového vidění. Pro tuto úlohu neexistuje žádný univerzální postup a metody segmentace se často volí podle toho, o~jaká data a jakou konkrétní úlohu se jedná. Automatická segmentace videozáznamu má oproti segmentaci jednoho statického obrazu některé nevýhody, ale i výhody, které mohou výběr metod ovlivnit nebo umožňují jiné způsoby zpracování. Detekce reklamních log ve videozáznamu má zřejmý význam pro poskytovatele reklamních ploch nebo naopak pro jejich zákazníky, kteří mají zájem kvantifikovat dobu, po kterou se jejich reklama ve videozáznamu vyskytuje. Jako vstupní video byl použit záznam hokejového utkání. Vzhledem k~tomu, že výzkum stále probíhá, cílem tohoto článku není popsat nejlepší nalezenou metodu, ale nastínit jednu již částečně otestovanou a naznačit další směr, kterým se bude výzkum ubírat.

  • Czech name

    Automatická detekce reklamních log ve videozáznamu

  • Czech description

    Automatické rozpoznávání částí obrazu (segmentace) patří mezi základní úlohy počítačového vidění. Pro tuto úlohu neexistuje žádný univerzální postup a metody segmentace se často volí podle toho, o~jaká data a jakou konkrétní úlohu se jedná. Automatická segmentace videozáznamu má oproti segmentaci jednoho statického obrazu některé nevýhody, ale i výhody, které mohou výběr metod ovlivnit nebo umožňují jiné způsoby zpracování. Detekce reklamních log ve videozáznamu má zřejmý význam pro poskytovatele reklamních ploch nebo naopak pro jejich zákazníky, kteří mají zájem kvantifikovat dobu, po kterou se jejich reklama ve videozáznamu vyskytuje. Jako vstupní video byl použit záznam hokejového utkání. Vzhledem k~tomu, že výzkum stále probíhá, cílem tohoto článku není popsat nejlepší nalezenou metodu, ale nastínit jednu již částečně otestovanou a naznačit další směr, kterým se bude výzkum ubírat.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20205 - Automation and control systems

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů