Automatic detection of advertising logos in the video
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23520%2F16%3A43929900" target="_blank" >RIV/49777513:23520/16:43929900 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://hdl.handle.net/11025/21373" target="_blank" >http://hdl.handle.net/11025/21373</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Automatická detekce reklamních log ve videozáznamu
Original language description
Automatické rozpoznávání částí obrazu (segmentace) patří mezi základní úlohy počítačového vidění. Pro tuto úlohu neexistuje žádný univerzální postup a metody segmentace se často volí podle toho, o~jaká data a jakou konkrétní úlohu se jedná. Automatická segmentace videozáznamu má oproti segmentaci jednoho statického obrazu některé nevýhody, ale i výhody, které mohou výběr metod ovlivnit nebo umožňují jiné způsoby zpracování. Detekce reklamních log ve videozáznamu má zřejmý význam pro poskytovatele reklamních ploch nebo naopak pro jejich zákazníky, kteří mají zájem kvantifikovat dobu, po kterou se jejich reklama ve videozáznamu vyskytuje. Jako vstupní video byl použit záznam hokejového utkání. Vzhledem k~tomu, že výzkum stále probíhá, cílem tohoto článku není popsat nejlepší nalezenou metodu, ale nastínit jednu již částečně otestovanou a naznačit další směr, kterým se bude výzkum ubírat.
Czech name
Automatická detekce reklamních log ve videozáznamu
Czech description
Automatické rozpoznávání částí obrazu (segmentace) patří mezi základní úlohy počítačového vidění. Pro tuto úlohu neexistuje žádný univerzální postup a metody segmentace se často volí podle toho, o~jaká data a jakou konkrétní úlohu se jedná. Automatická segmentace videozáznamu má oproti segmentaci jednoho statického obrazu některé nevýhody, ale i výhody, které mohou výběr metod ovlivnit nebo umožňují jiné způsoby zpracování. Detekce reklamních log ve videozáznamu má zřejmý význam pro poskytovatele reklamních ploch nebo naopak pro jejich zákazníky, kteří mají zájem kvantifikovat dobu, po kterou se jejich reklama ve videozáznamu vyskytuje. Jako vstupní video byl použit záznam hokejového utkání. Vzhledem k~tomu, že výzkum stále probíhá, cílem tohoto článku není popsat nejlepší nalezenou metodu, ale nastínit jednu již částečně otestovanou a naznačit další směr, kterým se bude výzkum ubírat.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
20205 - Automation and control systems
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů