All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

University education and constructivist learning theory

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23630%2F10%3A43917363" target="_blank" >RIV/49777513:23630/10:43917363 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Výuka na vysoké škole a didaktický konstruktivismus

  • Original language description

    Odklon od transmisivních metod výuky k metodám interaktivním a konstruktivistickým je v posledních letech patrný na všech stupních škol. V České republice je ve vysokoškolském kontextu konstruktivismus zmiňován a rozvíjen např. v pracích S. Štecha, J. Vašutové, V. Spilkové a dalších. Didaktický konstruktivismus v jeho umírněné podobě bez absolutizací, které jsou terčem oprávněné kritiky odborné veřejnosti (např. Z. Rendl), vnímáme jako vhodné východisko pro prezenční, distanční a kombinovanou formu studia na vysoké škole. Cílem příspěvku je představit akademické veřejnosti projekt Konstruktivismus v praxi vysokých škol, který je realizován ve spolupráci Západočeské univerzity v Plzni, Univerzity Hradec Králové, Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích a Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Cílem projektu je motivovat akademické pracovníky pro zařazení konstruktivistických prvků do prezenční i distanční výuky. Byl vytvořen vzdělávací program, který bude otevřen ve dvou bězích v březnu a

  • Czech name

    Výuka na vysoké škole a didaktický konstruktivismus

  • Czech description

    Odklon od transmisivních metod výuky k metodám interaktivním a konstruktivistickým je v posledních letech patrný na všech stupních škol. V České republice je ve vysokoškolském kontextu konstruktivismus zmiňován a rozvíjen např. v pracích S. Štecha, J. Vašutové, V. Spilkové a dalších. Didaktický konstruktivismus v jeho umírněné podobě bez absolutizací, které jsou terčem oprávněné kritiky odborné veřejnosti (např. Z. Rendl), vnímáme jako vhodné východisko pro prezenční, distanční a kombinovanou formu studia na vysoké škole. Cílem příspěvku je představit akademické veřejnosti projekt Konstruktivismus v praxi vysokých škol, který je realizován ve spolupráci Západočeské univerzity v Plzni, Univerzity Hradec Králové, Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích a Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Cílem projektu je motivovat akademické pracovníky pro zařazení konstruktivistických prvků do prezenční i distanční výuky. Byl vytvořen vzdělávací program, který bude otevřen ve dvou bězích v březnu a

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Informatika XXIII

  • ISBN

    978-80-7375-394-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    105 - 110

  • Publisher name

    Mendelova univerzita v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Luhačovice

  • Event date

    Jan 18, 2010

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article