Methodology for residual stress measurement of automobile brake discs
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23640%2F07%3A00000057" target="_blank" >RIV/49777513:23640/07:00000057 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Metodika měření zbytkových napětí automobilových brzdových kotoučů
Original language description
Popisuje se metodika měření zbytkových napětí automobilových brzdových kotoučů. Metodika byla uplatněna ve ŠKODA Auto a.s. Cílem je využitím odvrtávací tenzometrické metody změřit hloubkový profil a rozložení zbytkových napětí po povrchu brzdového kotouče.
Czech name
Metodika měření zbytkových napětí automobilových brzdových kotoučů
Czech description
Popisuje se metodika měření zbytkových napětí automobilových brzdových kotoučů. Metodika byla uplatněna ve ŠKODA Auto a.s. Cílem je využitím odvrtávací tenzometrické metody změřit hloubkový profil a rozložení zbytkových napětí po povrchu brzdového kotouče.
Classification
Type
X - Unclassified
CEP classification
JB - Sensors, detecting elements, measurement and regulation
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2007
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.