Methodology for measurement of automobile brake disc deformation during mounting
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23640%2F07%3A00000062" target="_blank" >RIV/49777513:23640/07:00000062 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Metodika měření deformace automobilového brzdového kotouče při montáži
Original language description
Popisuje se metodika měření deformace automobilových brzdových kotoučů, ke které dochází při montáži na auto. Metodika byla uplatněna ve ŠKODA Auto a.s. Cílem je využitím 3D měřicího stroje a tenzometrického měřicího systému při postupném utahování jednotlivých šroubů změřit změnu polohy zvolených bodů charakterizujících tvar povrchu brzdového kotouče, náboje a ráfku a pomocí vytvořeného softwaru zobrazit jejich pole.
Czech name
Metodika měření deformace automobilového brzdového kotouče při montáži
Czech description
Popisuje se metodika měření deformace automobilových brzdových kotoučů, ke které dochází při montáži na auto. Metodika byla uplatněna ve ŠKODA Auto a.s. Cílem je využitím 3D měřicího stroje a tenzometrického měřicího systému při postupném utahování jednotlivých šroubů změřit změnu polohy zvolených bodů charakterizujících tvar povrchu brzdového kotouče, náboje a ráfku a pomocí vytvořeného softwaru zobrazit jejich pole.
Classification
Type
X - Unclassified
CEP classification
JB - Sensors, detecting elements, measurement and regulation
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2007
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.