All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Prototype of WAGON TOWING FORK LK no. LO207171/A

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23640%2F10%3A00504401" target="_blank" >RIV/49777513:23640/10:00504401 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Prototyp VAGONOVÉHO ZÁVĚSU LK s označením LO207171/A

  • Original language description

    Prototypem je VAGONOVÝ ZÁVĚS s označením LO207171/A sloužící k tažení železničních vagonových vozů. Tento prototyp byl zhotoven pro ověření vlastností nové technologie před zavedením do sériové výroby. Pro výrobu prototypu byla využita nová technologie laserového kalení z důvodu lokálního zvýšení povrchové tvrdosti a mechanické odolnosti proti opotřebení. Do současné doby byla pro povrchové kalení těchto dílů využívána technologie indukčního kalení a povrchového kalení plamenem. Laserová technologie byla použita z důvodu minimalizace tepelně deformačních jevů. Ověření funkčnosti prototypu bylo provedeno měřením povrchových tvrdostí laserově zpracovaných ploch. Prototyp byl následně podroben aplikačním zkouškám v provozu. Viz http://www.zcu.cz/ntc/vysledky/pr/NTC-PR-07-10.html.

  • Czech name

    Prototyp VAGONOVÉHO ZÁVĚSU LK s označením LO207171/A

  • Czech description

    Prototypem je VAGONOVÝ ZÁVĚS s označením LO207171/A sloužící k tažení železničních vagonových vozů. Tento prototyp byl zhotoven pro ověření vlastností nové technologie před zavedením do sériové výroby. Pro výrobu prototypu byla využita nová technologie laserového kalení z důvodu lokálního zvýšení povrchové tvrdosti a mechanické odolnosti proti opotřebení. Do současné doby byla pro povrchové kalení těchto dílů využívána technologie indukčního kalení a povrchového kalení plamenem. Laserová technologie byla použita z důvodu minimalizace tepelně deformačních jevů. Ověření funkčnosti prototypu bylo provedeno měřením povrchových tvrdostí laserově zpracovaných ploch. Prototyp byl následně podroben aplikačním zkouškám v provozu. Viz http://www.zcu.cz/ntc/vysledky/pr/NTC-PR-07-10.html.

Classification

  • Type

    G<sub>prot</sub> - Prototype

  • CEP classification

    JK - Corrosion and material surfaces

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Internal product ID

    NTC-PR-07-10

  • Numerical identification

  • Technical parameters

    Laserové zpracování funkčních ploch VAGONOVÉHO ZÁVĚSU s označením LO207171/A, materiál ocel 14140.6. Výsledek byl ověřen pro zavedení do výroby. Výsledek je využíván příjemcem Západočeská univerzita v Plzni (IČO 49777513).

  • Economical parameters

    Výsledek je využíván příjemcem Západočeská univerzita v Plzni (IČO 49777513), ekonomické parametry se neuvádí.

  • Application category by cost

  • Owner IČO

    49777513

  • Owner name

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Owner country

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Usage type

    N - Využití výsledku jiným subjektem je možné bez nabytí licence (výsledek není licencován)

  • Licence fee requirement

  • Web page