The Poetic Style in Czech as a Foreign Language Education for Adult Learners
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23670%2F20%3A43960652" target="_blank" >RIV/49777513:23670/20:43960652 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Umělecký styl ve výuce češtiny pro dospělé jinojazyčné mluvčí
Original language description
Úkolem této práce je popsat potenciál uměleckého funkčního stylu ve výuce češtiny pro dospělé cizince. V našem výzkumu jsme se rozhodli zmapovat situaci týkající se využití uměleckého funkčního stylu ve výuce češtiny pro jinojazyčné mluvčí a porovnat výsledky vyplývající z analýzy současných učebních materiálů s požadavky komunikačně a interkulturně zaměřené výuky a s požadavky Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
Czech name
Umělecký styl ve výuce češtiny pro dospělé jinojazyčné mluvčí
Czech description
Úkolem této práce je popsat potenciál uměleckého funkčního stylu ve výuce češtiny pro dospělé cizince. V našem výzkumu jsme se rozhodli zmapovat situaci týkající se využití uměleckého funkčního stylu ve výuce češtiny pro jinojazyčné mluvčí a porovnat výsledky vyplývající z analýzy současných učebních materiálů s požadavky komunikačně a interkulturně zaměřené výuky a s požadavky Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-261-0960-0
Number of pages
196
Publisher name
Západočeská univerzita v Plzni
Place of publication
Plzeň
UT code for WoS book
—