Is Czech advertising developing in the European context discontinuously?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12210%2F07%3A00007791" target="_blank" >RIV/60076658:12210/07:00007791 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vyvíjí se česká reklama v evropském kontextu diskontinuitně?
Original language description
Studie popisuje specifické znaky české reklamy 90. let 20. století. Zabývá se těmi specifiky, která plynou z aplikace postulátů kulturní teorie na charakter české kultury.
Czech name
Vyvíjí se česká reklama v evropském kontextu diskontinuitně?
Czech description
Studie popisuje specifické znaky české reklamy 90. let 20. století. Zabývá se těmi specifiky, která plynou z aplikace postulátů kulturní teorie na charakter české kultury.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AI - Linguistics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA405%2F05%2F2402" target="_blank" >GA405/05/2402: Czech-American Periodicals</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Odaloš, P. (ed.): Kontinuitné a diskontinuitné otázky jazykovej komunikácie
ISBN
978-80-8083-455-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
238-243
Publisher name
Univerzita Mateja Bela
Place of publication
Banská Bystrica
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—