Wisdom of love, which does not avoid suffering: The teachers’ life
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12260%2F19%3A43900671" target="_blank" >RIV/60076658:12260/19:43900671 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://ojs.cuni.cz/paideia/article/view/1558/1170" target="_blank" >https://ojs.cuni.cz/paideia/article/view/1558/1170</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Moudrost lásky, která se nevyhýbá trápení: O učitelském povolání
Original language description
Text Zuzany Svobodové „Moudrost lásky, která se nevyhýbá trápení: O učitelském povolání“ přináší reflexi nad publikací „Suffering and the Intelligence of Love in the Teaching Life: In Light and In Darkness“, v níž sedmnáct autorů z různých pomáhajících a uměleckých profesí otevírá otázku po smyslu utrpení v lidském životě jakožto lidském a zvláště pak v životě učitele. V hodnotově pluralitním světě snad je o to více zapotřebí se zamýšlet nad významem klíčových fenoménů lidskosti, mezi něž utrpení patří. Z pozice učitelů jako těch, kteří vnímají odpovědnost za výchovu nadcházející generace, ve světě, který vytlačuje utrpení do míst speciální paliativní péče, je podstatné klást si otázky po hloubce a kvalitě výchovy a vzdělávání, které chtějí či by chtěly eliminovat hodnotu utrpení.
Czech name
Moudrost lásky, která se nevyhýbá trápení: O učitelském povolání
Czech description
Text Zuzany Svobodové „Moudrost lásky, která se nevyhýbá trápení: O učitelském povolání“ přináší reflexi nad publikací „Suffering and the Intelligence of Love in the Teaching Life: In Light and In Darkness“, v níž sedmnáct autorů z různých pomáhajících a uměleckých profesí otevírá otázku po smyslu utrpení v lidském životě jakožto lidském a zvláště pak v životě učitele. V hodnotově pluralitním světě snad je o to více zapotřebí se zamýšlet nad významem klíčových fenoménů lidskosti, mezi něž utrpení patří. Z pozice učitelů jako těch, kteří vnímají odpovědnost za výchovu nadcházející generace, ve světě, který vytlačuje utrpení do míst speciální paliativní péče, je podstatné klást si otázky po hloubce a kvalitě výchovy a vzdělávání, které chtějí či by chtěly eliminovat hodnotu utrpení.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
60301 - Philosophy, History and Philosophy of science and technology
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Paideia: philosophical e-journal of Charles University
ISSN
1214-8725
e-ISSN
—
Volume of the periodical
16
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
11
Pages from-to
1-11
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—