All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Wisdom of love, which does not avoid suffering: The teachers’ life

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12260%2F19%3A43900671" target="_blank" >RIV/60076658:12260/19:43900671 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://ojs.cuni.cz/paideia/article/view/1558/1170" target="_blank" >https://ojs.cuni.cz/paideia/article/view/1558/1170</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Moudrost lásky, která se nevyhýbá trápení: O učitelském povolání

  • Original language description

    Text Zuzany Svobodové „Moudrost lásky, která se nevyhýbá trápení: O učitelském povolání“ přináší reflexi nad publikací „Suffering and the Intelligence of Love in the Teaching Life: In Light and In Darkness“, v níž sedmnáct autorů z různých pomáhajících a uměleckých profesí otevírá otázku po smyslu utrpení v lidském životě jakožto lidském a zvláště pak v životě učitele. V hodnotově pluralitním světě snad je o to více zapotřebí se zamýšlet nad významem klíčových fenoménů lidskosti, mezi něž utrpení patří. Z pozice učitelů jako těch, kteří vnímají odpovědnost za výchovu nadcházející generace, ve světě, který vytlačuje utrpení do míst speciální paliativní péče, je podstatné klást si otázky po hloubce a kvalitě výchovy a vzdělávání, které chtějí či by chtěly eliminovat hodnotu utrpení.

  • Czech name

    Moudrost lásky, která se nevyhýbá trápení: O učitelském povolání

  • Czech description

    Text Zuzany Svobodové „Moudrost lásky, která se nevyhýbá trápení: O učitelském povolání“ přináší reflexi nad publikací „Suffering and the Intelligence of Love in the Teaching Life: In Light and In Darkness“, v níž sedmnáct autorů z různých pomáhajících a uměleckých profesí otevírá otázku po smyslu utrpení v lidském životě jakožto lidském a zvláště pak v životě učitele. V hodnotově pluralitním světě snad je o to více zapotřebí se zamýšlet nad významem klíčových fenoménů lidskosti, mezi něž utrpení patří. Z pozice učitelů jako těch, kteří vnímají odpovědnost za výchovu nadcházející generace, ve světě, který vytlačuje utrpení do míst speciální paliativní péče, je podstatné klást si otázky po hloubce a kvalitě výchovy a vzdělávání, které chtějí či by chtěly eliminovat hodnotu utrpení.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    60301 - Philosophy, History and Philosophy of science and technology

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Paideia: philosophical e-journal of Charles University

  • ISSN

    1214-8725

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    16

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    1-11

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database