Czech billboard advertisement
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F05%3A00006562" target="_blank" >RIV/60076658:12410/05:00006562 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Česká "billboardová" reklama
Original language description
Studie charakterizuje prvky vytvářející komunikační funkci "billboardové" reklamy. Je to slovo, obraz a grafické prostředky.
Czech name
Česká "billboardová" reklama
Czech description
Studie charakterizuje prvky vytvářející komunikační funkci "billboardové" reklamy. Je to slovo, obraz a grafické prostředky.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AI - Linguistics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA405%2F05%2F2402" target="_blank" >GA405/05/2402: Czech-American Periodicals</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Čumak, L. N. (ed.): Nacional´no - kul´turnyj komponěnt v těxtě i v jazyke
ISBN
985-6684-16-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
3
Pages from-to
87-89
Publisher name
Minskij lingvističeskij universitět
Place of publication
Minsk
Event location
Minsk
Event date
Jan 1, 2005
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—