All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The role implicit processes in the formation of professional identity in pre-graduate teacher training

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F06%3A00007422" target="_blank" >RIV/60076658:12410/06:00007422 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Role implicitních procesů při utváření profesní identity budoucích učitelů.

  • Original language description

    Článek se zabývá rolí implicitních procesů při utváření profesní identity v pregraduální přípravě učitelů. Stručně uvádí problematiku profesní identity a jejího jádra - pojetí výuky. Zdůrazněna je role konceptuální změny, jako nezbytného procesu proměnypojetí výuky. V další části se článek postupně věnuje třem tématům, která souvisejí s utvářením profesní identity a vzájemně jsou propojena zastoupením implicitních procesů: implicitní teorii výuky, regulací emocí, explicitní a implicitní motivací u studentů učitelství. Každé téma je ilustrováno výzkumem, který probíhá na PF JU v rámci pedagogicko psychologické přípravy studentů a jeho cílem je monitorovat změny, ke kterým v přípravě dochází.

  • Czech name

    Role implicitních procesů při utváření profesní identity budoucích učitelů.

  • Czech description

    Článek se zabývá rolí implicitních procesů při utváření profesní identity v pregraduální přípravě učitelů. Stručně uvádí problematiku profesní identity a jejího jádra - pojetí výuky. Zdůrazněna je role konceptuální změny, jako nezbytného procesu proměnypojetí výuky. V další části se článek postupně věnuje třem tématům, která souvisejí s utvářením profesní identity a vzájemně jsou propojena zastoupením implicitních procesů: implicitní teorii výuky, regulací emocí, explicitní a implicitní motivací u studentů učitelství. Každé téma je ilustrováno výzkumem, který probíhá na PF JU v rámci pedagogicko psychologické přípravy studentů a jeho cílem je monitorovat změny, ke kterým v přípravě dochází.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA406%2F06%2F1571" target="_blank" >GA406/06/1571: The Cognitive and Dynamic Aspects of the Play-acting Personality of Teachers</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Pedagogika

  • ISSN

    0031-3815

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    2006

  • Issue of the periodical within the volume

    56

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    14

  • Pages from-to

    31-44

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database