All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Media literacy teaching in the Czech language teacher programme

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F10%3A00011674" target="_blank" >RIV/60076658:12410/10:00011674 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Výchova k mediální gramotnosti při přípravě budoucích vyučujících českého jazyka

  • Original language description

    Příspěvek pojednává o možnostech implementace mediální výchovy do výuky českého jazyka a literatury v prostředí sekundární školy. V první části příspěvku je pozornost věnována charakteristice přípravy budoucích vyučujících českého jazyka (relevantní mediologická, psychologická, sémiotická a didaktická východiska oboru, příprava využitelných materiálů pro praktickou realizaci tohoto průřezového tématu apod.). Součástí příspěvku je nastínění a zvážení možností smysluplného využití didaktické technologie ve výuce českého jazyka a podání přehledu o tom, jak práce s (multi)mediálními produkty může napomoci k tomu, aby (nejen) v hodinách českého jazyka byl důraz kladen na rozvoj mediální, vizuální, funkční a čtenářské gramotnosti.

  • Czech name

    Výchova k mediální gramotnosti při přípravě budoucích vyučujících českého jazyka

  • Czech description

    Příspěvek pojednává o možnostech implementace mediální výchovy do výuky českého jazyka a literatury v prostředí sekundární školy. V první části příspěvku je pozornost věnována charakteristice přípravy budoucích vyučujících českého jazyka (relevantní mediologická, psychologická, sémiotická a didaktická východiska oboru, příprava využitelných materiálů pro praktickou realizaci tohoto průřezového tématu apod.). Součástí příspěvku je nastínění a zvážení možností smysluplného využití didaktické technologie ve výuce českého jazyka a podání přehledu o tom, jak práce s (multi)mediálními produkty může napomoci k tomu, aby (nejen) v hodinách českého jazyka byl důraz kladen na rozvoj mediální, vizuální, funkční a čtenářské gramotnosti.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AJ - Literature, mass media, audio-visual activities

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Mediální pedagogika v teorii a praxi : sborník příspěvků z mezinárodní konference o mediální výchově a pedagogice : Plzeň, 17.-18. června 2009.

  • ISBN

    978-80-7043-851-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Západočeská univerzita v Plzni, Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    Plzeň

  • Event location

    Plzeň, Fakulta pedagogická ZČU

  • Event date

    Jan 1, 2009

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article