All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Playing of computer games by adolescents in relation to their creativity

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F12%3A43883650" target="_blank" >RIV/60076658:12410/12:43883650 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/68081740:_____/12:00383823

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Hraní počítačových her u adolescentů ve vztahu k jejich tvořivosti

  • Original language description

    Tématem studie je analýza vztahu mezi frekvencí hraní počítačových her a tvořivostí u populace českých adolescentů. Respondenti (N=121, žáci a studenti osmých tříd) vyplnili dva testy tvořivosti (Torranceho test Neúplných figur, zkoumající neverbální tvořivost, a originální test Opice, zkoumající verbální tvořivost). Výsledky testů byly konfrontovány s údaji zjištěnými v dotazníkovém šetření zabývajícím se frekvencí hraní počítačových her a typem hry. Potvrzena byla pouze hypotéza říkající, že frekvencehraní počítačových her negativně koreluje s výsledky z testu Opice. Zajímavé poznatky byly také zjištěny u vztahů mezi typem počítačové hry, frekvencí hraní a testy tvořivosti.

  • Czech name

    Hraní počítačových her u adolescentů ve vztahu k jejich tvořivosti

  • Czech description

    Tématem studie je analýza vztahu mezi frekvencí hraní počítačových her a tvořivostí u populace českých adolescentů. Respondenti (N=121, žáci a studenti osmých tříd) vyplnili dva testy tvořivosti (Torranceho test Neúplných figur, zkoumající neverbální tvořivost, a originální test Opice, zkoumající verbální tvořivost). Výsledky testů byly konfrontovány s údaji zjištěnými v dotazníkovém šetření zabývajícím se frekvencí hraní počítačových her a typem hry. Potvrzena byla pouze hypotéza říkající, že frekvencehraní počítačových her negativně koreluje s výsledky z testu Opice. Zajímavé poznatky byly také zjištěny u vztahů mezi typem počítačové hry, frekvencí hraní a testy tvořivosti.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GAP407%2F12%2F2325" target="_blank" >GAP407/12/2325: School bullying as a process - a social-cognitive analysis of classroom bullying</a><br>

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Psychológia a patopsychológia dieťaťa

  • ISSN

    0555-5574

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    46

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    19

  • Pages from-to

    95-113

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database