ACTING WITH THE INNER PARTNER: COMMON CHARACTERISTICS OF THE SELF-REFLECTIONS OF THE SOUTH BOHEMIA UNIVERSITY STUDENTS
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43885646" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43885646 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
DIALOGICKÉ JEDNÁNÍ Z POHLEDU STUDENTŮ JIHOČESKÉ UNIVERZITY
Original language description
Dialogickým jednáním procházejí studenti JU v rámci přípravného vzdělávání pro budoucí pedagogickou profesi. Sebereflexe jsou požadovány nedirektivně zpravidla 2x během semestru - nemají předem připravenou strukturu, přičemž jejich forma a rozsah sděleníje autorskou invencí studentů. Východiskem pro výzkum je v současné době zdůrazňování osobnostního typu studia, které je zaměřeno na vlastní aktivitu subjektu a kultivaci jeho sebereflexe. Dialogické jednání s vnitřním partnerem má performační charaktera vychází z předpokladu, že pedagogika je, podobně jako herectví, jednáním. Zkoušející aktér objevuje vlastní činností nepoznané možnosti vlastního výrazu, zapojení těla a hlasu, poznává oscilaci, výměnu zpětné vazby mezi vnitřními partnery.
Czech name
DIALOGICKÉ JEDNÁNÍ Z POHLEDU STUDENTŮ JIHOČESKÉ UNIVERZITY
Czech description
Dialogickým jednáním procházejí studenti JU v rámci přípravného vzdělávání pro budoucí pedagogickou profesi. Sebereflexe jsou požadovány nedirektivně zpravidla 2x během semestru - nemají předem připravenou strukturu, přičemž jejich forma a rozsah sděleníje autorskou invencí studentů. Východiskem pro výzkum je v současné době zdůrazňování osobnostního typu studia, které je zaměřeno na vlastní aktivitu subjektu a kultivaci jeho sebereflexe. Dialogické jednání s vnitřním partnerem má performační charaktera vychází z předpokladu, že pedagogika je, podobně jako herectví, jednáním. Zkoušející aktér objevuje vlastní činností nepoznané možnosti vlastního výrazu, zapojení těla a hlasu, poznává oscilaci, výměnu zpětné vazby mezi vnitřními partnery.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
ACORát, Časopis pro teorii a praxi osobnostně sociálního rozvoje
ISSN
1803-0823
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
10
Pages from-to
28-37
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—