The Concept of Technical Literacy, as Perceived by Students of Primary School Teaching and by Primary School Teachers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43885910" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43885910 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vnímání pojmu technická gramotnost u studentů učitelství pro primární školu a učitelů na primární škole
Original language description
Článek prezentuje vybraná teoretická vymezení technické gramotnosti v odborné literatuře. V další části jsou analyzovány výsledky výzkumu subjektivního vnímání pojmu technická gramotnost u studentů učitelství a učitelů na primární škole. Obsaženy jsou zjištěné základní typy charakteristik vnímání technické gramotnosti respondenty výzkumu.
Czech name
Vnímání pojmu technická gramotnost u studentů učitelství pro primární školu a učitelů na primární škole
Czech description
Článek prezentuje vybraná teoretická vymezení technické gramotnosti v odborné literatuře. V další části jsou analyzovány výsledky výzkumu subjektivního vnímání pojmu technická gramotnost u studentů učitelství a učitelů na primární škole. Obsaženy jsou zjištěné základní typy charakteristik vnímání technické gramotnosti respondenty výzkumu.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
JTIE - Journal of Technology and Information Education
ISSN
1803-537X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
5
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
9
Pages from-to
35-43
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—