Perspectives on the Formative and Summative Assessment of the Pupil in Czech Publications
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43885918" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43885918 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Pohledy na formativní a sumativní hodnocení žáka v českých publikacích
Original language description
Studie se zabývá obsahovou analýzou českých publikací zaměřených na školní hodnocení. Do výzkumného vzorku pro analýzu byly zařazeny publikace zabývající se formativním a sumativním hodnocením vydané od roku 1999 do roku 2012. V rámci obsahové analýzy jsme vyhodnotili, jaký je přístup autorů ke školnímu hodnocení, jakými tématy se autoři zabývají a o jakých aspektech formativního a sumativního hodnocení pojednávají. V první kapitole je analyzován obsah a pojetí publikací, následně je ve druhé kapitole provedeno porovnání pojetí formativního a sumativního hodnocení autory, kteří se těmito typy hodnocení zabývají. Třetí kapitola je zaměřena na analýzu různých postupů, metod a forem hodnocení, které lze využít v procesu formativního a sumativního hodnocení.
Czech name
Pohledy na formativní a sumativní hodnocení žáka v českých publikacích
Czech description
Studie se zabývá obsahovou analýzou českých publikací zaměřených na školní hodnocení. Do výzkumného vzorku pro analýzu byly zařazeny publikace zabývající se formativním a sumativním hodnocením vydané od roku 1999 do roku 2012. V rámci obsahové analýzy jsme vyhodnotili, jaký je přístup autorů ke školnímu hodnocení, jakými tématy se autoři zabývají a o jakých aspektech formativního a sumativního hodnocení pojednávají. V první kapitole je analyzován obsah a pojetí publikací, následně je ve druhé kapitole provedeno porovnání pojetí formativního a sumativního hodnocení autory, kteří se těmito typy hodnocení zabývají. Třetí kapitola je zaměřena na analýzu různých postupů, metod a forem hodnocení, které lze využít v procesu formativního a sumativního hodnocení.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Pedagogika
ISSN
0031-3815
e-ISSN
—
Volume of the periodical
63
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
27
Pages from-to
328-354
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—