MS PowerPoint and Prezi presentations
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43886337" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43886337 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Prezentace v prostředí MS PowerPoint a Prezi
Original language description
Článek nastiňuje nové vývojové tendence v oblasti prezentačních materiálů. Jedná se o porovnání prezentací tvořených v prostředí MS PowerPoint a Prezi. Prostředí Prezi, jako jedno z nedávno rozšířených, umožňuje, oproti klasickému informativnímu prostředí MS PowerPoint, jiný pohled na tvorbu prezentací. Prezi se stalo ve světě velice populárním prostředkem k vytváření vizuálně i obsahově zajímavých materiálů, ve kterých je využit princip myšlenkových map. V příspěvku vycházím i z vlastních pedagogickýchzkušeností a zkušeností mých studentů, kteří měli možnost k vytváření prezentací využít obě prostředí. Z dosavadní výuky se pokouším zodpovědět otázky, zda nové prostředí studenty více motivuje k originálnímu pojetí téma prezentace, zda má vliv na způsob zpracování informací studenty a jejich výsledné prezentování. Neméně zajímavou otázkou je i vhodný výběr programu pro zadané téma prezentace.
Czech name
Prezentace v prostředí MS PowerPoint a Prezi
Czech description
Článek nastiňuje nové vývojové tendence v oblasti prezentačních materiálů. Jedná se o porovnání prezentací tvořených v prostředí MS PowerPoint a Prezi. Prostředí Prezi, jako jedno z nedávno rozšířených, umožňuje, oproti klasickému informativnímu prostředí MS PowerPoint, jiný pohled na tvorbu prezentací. Prezi se stalo ve světě velice populárním prostředkem k vytváření vizuálně i obsahově zajímavých materiálů, ve kterých je využit princip myšlenkových map. V příspěvku vycházím i z vlastních pedagogickýchzkušeností a zkušeností mých studentů, kteří měli možnost k vytváření prezentací využít obě prostředí. Z dosavadní výuky se pokouším zodpovědět otázky, zda nové prostředí studenty více motivuje k originálnímu pojetí téma prezentace, zda má vliv na způsob zpracování informací studenty a jejich výsledné prezentování. Neméně zajímavou otázkou je i vhodný výběr programu pro zadané téma prezentace.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
DidInfo 2013
ISBN
978-80-557-0527-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
229-236
Publisher name
Univerzita Mateje Bela, Fakulta prírodných vied
Place of publication
Banská Bystrica
Event location
Banska Bystrica
Event date
Apr 10, 2013
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—