All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

MS PowerPoint and Prezi presentations

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43886337" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43886337 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Prezentace v prostředí MS PowerPoint a Prezi

  • Original language description

    Článek nastiňuje nové vývojové tendence v oblasti prezentačních materiálů. Jedná se o porovnání prezentací tvořených v prostředí MS PowerPoint a Prezi. Prostředí Prezi, jako jedno z nedávno rozšířených, umožňuje, oproti klasickému informativnímu prostředí MS PowerPoint, jiný pohled na tvorbu prezentací. Prezi se stalo ve světě velice populárním prostředkem k vytváření vizuálně i obsahově zajímavých materiálů, ve kterých je využit princip myšlenkových map. V příspěvku vycházím i z vlastních pedagogickýchzkušeností a zkušeností mých studentů, kteří měli možnost k vytváření prezentací využít obě prostředí. Z dosavadní výuky se pokouším zodpovědět otázky, zda nové prostředí studenty více motivuje k originálnímu pojetí téma prezentace, zda má vliv na způsob zpracování informací studenty a jejich výsledné prezentování. Neméně zajímavou otázkou je i vhodný výběr programu pro zadané téma prezentace.

  • Czech name

    Prezentace v prostředí MS PowerPoint a Prezi

  • Czech description

    Článek nastiňuje nové vývojové tendence v oblasti prezentačních materiálů. Jedná se o porovnání prezentací tvořených v prostředí MS PowerPoint a Prezi. Prostředí Prezi, jako jedno z nedávno rozšířených, umožňuje, oproti klasickému informativnímu prostředí MS PowerPoint, jiný pohled na tvorbu prezentací. Prezi se stalo ve světě velice populárním prostředkem k vytváření vizuálně i obsahově zajímavých materiálů, ve kterých je využit princip myšlenkových map. V příspěvku vycházím i z vlastních pedagogickýchzkušeností a zkušeností mých studentů, kteří měli možnost k vytváření prezentací využít obě prostředí. Z dosavadní výuky se pokouším zodpovědět otázky, zda nové prostředí studenty více motivuje k originálnímu pojetí téma prezentace, zda má vliv na způsob zpracování informací studenty a jejich výsledné prezentování. Neméně zajímavou otázkou je i vhodný výběr programu pro zadané téma prezentace.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    DidInfo 2013

  • ISBN

    978-80-557-0527-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    229-236

  • Publisher name

    Univerzita Mateje Bela, Fakulta prírodných vied

  • Place of publication

    Banská Bystrica

  • Event location

    Banska Bystrica

  • Event date

    Apr 10, 2013

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article