All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Critical and Creative Thinking: Is That Enough? Philosophical, theological, psychological and educational perspectives of fostering thinking

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F13%3A43886468" target="_blank" >RIV/60076658:12410/13:43886468 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/60076658:12260/13:43886468

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kritické a tvořivé myšlení: není to málo? Rozvoj myšlení ve filosofických, teologických, psychologických a pedagogických souvislostech.

  • Original language description

    Kniha, ve dvanácti kapitolách zkoumá myšlenku rozvoje myšlení v návaznosti na práci Matthew Lipmana, zakladatele programu Filozofie pro děti, přičemž pracuje s předpokladem, že rozvoj myšlení z pedagogického hlediska nelze (resp. není dobré) redukovat naos?vojování intelektových dovedností (thinking skills) a přináší řadu argumentů, které opodstatněnost tohoto předpokladu podporují. Z pohledu filosofie, teologie, psychologie a pedagogiky se zaměřuje zejména na dvě základní otázky: co rozumíme myšlením,které má být rozvíjeno, a proč sledovat právě tento cíl, resp. o čem dalším je ještě třeba ho?vořit, do jakého kontextu je koncept rozvoje myšlení třeba zasadit, aby byl skutečně smysluplný?

  • Czech name

    Kritické a tvořivé myšlení: není to málo? Rozvoj myšlení ve filosofických, teologických, psychologických a pedagogických souvislostech.

  • Czech description

    Kniha, ve dvanácti kapitolách zkoumá myšlenku rozvoje myšlení v návaznosti na práci Matthew Lipmana, zakladatele programu Filozofie pro děti, přičemž pracuje s předpokladem, že rozvoj myšlení z pedagogického hlediska nelze (resp. není dobré) redukovat naos?vojování intelektových dovedností (thinking skills) a přináší řadu argumentů, které opodstatněnost tohoto předpokladu podporují. Z pohledu filosofie, teologie, psychologie a pedagogiky se zaměřuje zejména na dvě základní otázky: co rozumíme myšlením,které má být rozvíjeno, a proč sledovat právě tento cíl, resp. o čem dalším je ještě třeba ho?vořit, do jakého kontextu je koncept rozvoje myšlení třeba zasadit, aby byl skutečně smysluplný?

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AA - Philosophy and religion

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7394-432-2

  • Number of pages

    248

  • Publisher name

    Teologická fakulta JU

  • Place of publication

    České Budějovice

  • UT code for WoS book