MatemaTech - Mathematics across borders, MatemaTech - Mathematik über Grenzen
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F14%3A43888166" target="_blank" >RIV/60076658:12410/14:43888166 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
MatemaTech - Matematika přes hranice, MatemaTech - Mathematik über Grenzen
Original language description
Účelem projektu Matematech byla výměna zkušeností s výukou matematiky mezi učiteli z jižních Čech a z Horního Rakouska. Účastníci si vzájemně ukazovali, jak ve svých třídách vyučují konkrétní témata a při diskusích nad použitými výukovými metodami a prostředky společně hledali odpověď na otázku, jak zvýšit zájem žáků o matematiku. Odpovídající autentické výukové materiály vytvořené a prakticky používané členy řešitelského týmu projektu byly průběžně umisťovány na webovou stránku projektu. Tato kniha přináší výběr čtrnácti z těchto materiálů vytvořených šestnácti členy projektového týmu, českými a rakouskými učiteli matematiky na různých středních školách. Cílem publikace je rozšířit výše uvedenou diskusi o způsobech výuky matematiky a jejím zatraktivnění mimo okruh členů řešitelského týmu projektu.
Czech name
MatemaTech - Matematika přes hranice, MatemaTech - Mathematik über Grenzen
Czech description
Účelem projektu Matematech byla výměna zkušeností s výukou matematiky mezi učiteli z jižních Čech a z Horního Rakouska. Účastníci si vzájemně ukazovali, jak ve svých třídách vyučují konkrétní témata a při diskusích nad použitými výukovými metodami a prostředky společně hledali odpověď na otázku, jak zvýšit zájem žáků o matematiku. Odpovídající autentické výukové materiály vytvořené a prakticky používané členy řešitelského týmu projektu byly průběžně umisťovány na webovou stránku projektu. Tato kniha přináší výběr čtrnácti z těchto materiálů vytvořených šestnácti členy projektového týmu, českými a rakouskými učiteli matematiky na různých středních školách. Cílem publikace je rozšířit výše uvedenou diskusi o způsobech výuky matematiky a jejím zatraktivnění mimo okruh členů řešitelského týmu projektu.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů