All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Key competences in inquiry-based learning of mathematic.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F15%3A43889358" target="_blank" >RIV/60076658:12410/15:43889358 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Klíčové kompetence v badatelsky orientované výuce matematiky

  • Original language description

    Publikace se zabývá problematikou výuky matematiky na základních školách, je zároveň reakcí na klesající trend výsledků ve vzdělávání v ČR a je určena studentům oboru učitelství matematiky, stávajícím učitelům, doktorandům a výzkumným pracovníkům, kteříse zabývají vzděláváním. V první části je provedena analýza vzdělávacích metod s důrazem na klíčové kompetence v matematice. Po analýze vzdělávacích metod jsou nabízena východiska, jak klesající úroveň vzdělávaní v ČR zlepšit. Druhá část práce je výzkumného charakteru. Jsou v ní shrnuty výsledky testování úrovně finanční gramotnosti na vybraných ZŠ a víceletých gymnáziích v jižních Čechách na konci roku 2013/2014.

  • Czech name

    Klíčové kompetence v badatelsky orientované výuce matematiky

  • Czech description

    Publikace se zabývá problematikou výuky matematiky na základních školách, je zároveň reakcí na klesající trend výsledků ve vzdělávání v ČR a je určena studentům oboru učitelství matematiky, stávajícím učitelům, doktorandům a výzkumným pracovníkům, kteříse zabývají vzděláváním. V první části je provedena analýza vzdělávacích metod s důrazem na klíčové kompetence v matematice. Po analýze vzdělávacích metod jsou nabízena východiska, jak klesající úroveň vzdělávaní v ČR zlepšit. Druhá část práce je výzkumného charakteru. Jsou v ní shrnuty výsledky testování úrovně finanční gramotnosti na vybraných ZŠ a víceletých gymnáziích v jižních Čechách na konci roku 2013/2014.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/EE2.3.45.0002" target="_blank" >EE2.3.45.0002: scienceZOOM2 R&D popularisation</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7394-516-9

  • Number of pages

    100

  • Publisher name

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

  • Place of publication

    České Budějovice

  • UT code for WoS book