All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Cooperation between family and school from the perspective of counseling psychologist

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F17%3A43895915" target="_blank" >RIV/60076658:12410/17:43895915 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Spolupráce rodiny a školy z pohledu poradenského psychologa

  • Original language description

    Vztah rodiny a školy je mnohovrstevnaté téma, které lze nazírat z mnoha úhlů pohledu. V našem příspěvku bychom se chtěly hlouběji zamyslet nad emočním nábojem tohoto vztahu a možnostmi, jak s ním pracovat. Chtěly bychom poukázat na skutečnost, že reálná funkčnost vztahu rodiče a učitele může být odlišná od obecnějšího vzájemného postoje dané školy a dané rodiny. Tento postoj může být opět vzdálen obecnému hodnocení instituce školy a školství, jak jej vidí konkrétní rodiče. V uvedeném kontextu nahlížíme vztah rodiny a školy v roli poradenského psychologa a klademe si otázku, jaké jsou jeho možnosti s tímto tématem pracovat.

  • Czech name

    Spolupráce rodiny a školy z pohledu poradenského psychologa

  • Czech description

    Vztah rodiny a školy je mnohovrstevnaté téma, které lze nazírat z mnoha úhlů pohledu. V našem příspěvku bychom se chtěly hlouběji zamyslet nad emočním nábojem tohoto vztahu a možnostmi, jak s ním pracovat. Chtěly bychom poukázat na skutečnost, že reálná funkčnost vztahu rodiče a učitele může být odlišná od obecnějšího vzájemného postoje dané školy a dané rodiny. Tento postoj může být opět vzdálen obecnému hodnocení instituce školy a školství, jak jej vidí konkrétní rodiče. V uvedeném kontextu nahlížíme vztah rodiny a školy v roli poradenského psychologa a klademe si otázku, jaké jsou jeho možnosti s tímto tématem pracovat.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50101 - Psychology (including human - machine relations)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Škola a její lidé na křižovatkách

  • ISBN

    978-80-905245-8-3

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    9-20

  • Publisher name

    Česká pedagogická společnost

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Pedagogická fakulta Jihočeské univerzity v Č.B.

  • Event date

    Mar 26, 2015

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article