Cooperation between family and school from the perspective of counseling psychologist
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F17%3A43895915" target="_blank" >RIV/60076658:12410/17:43895915 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Spolupráce rodiny a školy z pohledu poradenského psychologa
Original language description
Vztah rodiny a školy je mnohovrstevnaté téma, které lze nazírat z mnoha úhlů pohledu. V našem příspěvku bychom se chtěly hlouběji zamyslet nad emočním nábojem tohoto vztahu a možnostmi, jak s ním pracovat. Chtěly bychom poukázat na skutečnost, že reálná funkčnost vztahu rodiče a učitele může být odlišná od obecnějšího vzájemného postoje dané školy a dané rodiny. Tento postoj může být opět vzdálen obecnému hodnocení instituce školy a školství, jak jej vidí konkrétní rodiče. V uvedeném kontextu nahlížíme vztah rodiny a školy v roli poradenského psychologa a klademe si otázku, jaké jsou jeho možnosti s tímto tématem pracovat.
Czech name
Spolupráce rodiny a školy z pohledu poradenského psychologa
Czech description
Vztah rodiny a školy je mnohovrstevnaté téma, které lze nazírat z mnoha úhlů pohledu. V našem příspěvku bychom se chtěly hlouběji zamyslet nad emočním nábojem tohoto vztahu a možnostmi, jak s ním pracovat. Chtěly bychom poukázat na skutečnost, že reálná funkčnost vztahu rodiče a učitele může být odlišná od obecnějšího vzájemného postoje dané školy a dané rodiny. Tento postoj může být opět vzdálen obecnému hodnocení instituce školy a školství, jak jej vidí konkrétní rodiče. V uvedeném kontextu nahlížíme vztah rodiny a školy v roli poradenského psychologa a klademe si otázku, jaké jsou jeho možnosti s tímto tématem pracovat.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50101 - Psychology (including human - machine relations)
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Škola a její lidé na křižovatkách
ISBN
978-80-905245-8-3
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Number of pages
12
Pages from-to
9-20
Publisher name
Česká pedagogická společnost
Place of publication
Brno
Event location
Pedagogická fakulta Jihočeské univerzity v Č.B.
Event date
Mar 26, 2015
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—