All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Textbook for programming at lower-secondary in Scratch, its theoretical background and character

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F18%3A43897808" target="_blank" >RIV/60076658:12410/18:43897808 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.didinfo.net/images/DidInfo/files/Didinfo_2018.pdf" target="_blank" >http://www.didinfo.net/images/DidInfo/files/Didinfo_2018.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Učebnice programování pro 2. stupeň ZŠ ve Scratchi, její teoretická východiska a charakter

  • Original language description

    Autoři připravované učebnice programování pro 2. stupeň ZŠ v programovacím prostředí Scratch, vytvářené v rámci strategického projektu PRIM, popisují její teoretická východiska a povahu. Připravované edukační materiály vychází z didaktické teorie budování konceptů. Teorie je stručně vyložena a jsou představeny požadavky, které autoři, vycházejíce z této teorie, na její charakter kladli. Principy, které byly při tvorbě uplatněny, jsou ilustrovány v tabulce souslednosti vyučovaných programátorských konceptů a na použitých didaktických prostředích a úlohách pro žáky. V závěru jsou prezentovány první výsledky z ověřování na školách.

  • Czech name

    Učebnice programování pro 2. stupeň ZŠ ve Scratchi, její teoretická východiska a charakter

  • Czech description

    Autoři připravované učebnice programování pro 2. stupeň ZŠ v programovacím prostředí Scratch, vytvářené v rámci strategického projektu PRIM, popisují její teoretická východiska a povahu. Připravované edukační materiály vychází z didaktické teorie budování konceptů. Teorie je stručně vyložena a jsou představeny požadavky, které autoři, vycházejíce z této teorie, na její charakter kladli. Principy, které byly při tvorbě uplatněny, jsou ilustrovány v tabulce souslednosti vyučovaných programátorských konceptů a na použitých didaktických prostředích a úlohách pro žáky. V závěru jsou prezentovány první výsledky z ověřování na školách.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník konference Didinfo 2018

  • ISBN

    978-80-7494-424-6

  • ISSN

    2454-051X

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    25-32

  • Publisher name

    Technická univerzita v Liberci a Univerzita Mateja Béla, Banská Bystrica

  • Place of publication

    Liberec

  • Event location

    Liberec

  • Event date

    Apr 4, 2018

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article