All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

TEACHING ENGLISH TO STUDENTS OF PRIMARY EDUCATION – ACADEMIC DISCIPLINE OR PREPARATION FOR TEACHING PRACTICE?

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F18%3A43898195" target="_blank" >RIV/60076658:12410/18:43898195 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.pf.jcu.cz/research/lingua_viva/LV27_2018.pdf" target="_blank" >https://www.pf.jcu.cz/research/lingua_viva/LV27_2018.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    VÝUKA ANGLICKÉHO JAZYKA PRO STUDENTY PRIMÁRNÍ PEDAGOGIKY - AKADEMICKÁ DISCIPLÍNA NEBO PŘÍPRAVA NA PEDAGOGICKOU PRAXI?

  • Original language description

    Příspěvek představuje sylabus studijního programu připravujícího budoucí učitele angličtiny pro 1. stupeň základních škol na Pedagogické fakultě Jihočeské univerzity a reflexi tohoto studijního programu samotnými absolventy z pohledu jejich pedagogické praxe. Text nejprve analyzuje teoretická východiska přípravy učitelů včetně cílů cizojazyčné výuky podle RVP se zaměřením na 1.st. ZŠ. Dále charakterizuje výuku angličtiny v primární škole v rámci komunikačního přístupu a stanovuje, jakými kompetencemi a dovednostmi by měl učitel angličtiny disponovat. První klíčovou částí příspěvku je představení skladby předmětů vyučovaných na PF JU v rámci přípravy učitelů angličtiny pro 1.st. ZŠ. Druhou klíčovou částí příspěvku je výzkum potřeb učitelů angličtiny 1.st. ZŠ a jejich reflexe absolvovaného studijního programu z pohledu vlastní pedagogické praxe.

  • Czech name

    VÝUKA ANGLICKÉHO JAZYKA PRO STUDENTY PRIMÁRNÍ PEDAGOGIKY - AKADEMICKÁ DISCIPLÍNA NEBO PŘÍPRAVA NA PEDAGOGICKOU PRAXI?

  • Czech description

    Příspěvek představuje sylabus studijního programu připravujícího budoucí učitele angličtiny pro 1. stupeň základních škol na Pedagogické fakultě Jihočeské univerzity a reflexi tohoto studijního programu samotnými absolventy z pohledu jejich pedagogické praxe. Text nejprve analyzuje teoretická východiska přípravy učitelů včetně cílů cizojazyčné výuky podle RVP se zaměřením na 1.st. ZŠ. Dále charakterizuje výuku angličtiny v primární škole v rámci komunikačního přístupu a stanovuje, jakými kompetencemi a dovednostmi by měl učitel angličtiny disponovat. První klíčovou částí příspěvku je představení skladby předmětů vyučovaných na PF JU v rámci přípravy učitelů angličtiny pro 1.st. ZŠ. Druhou klíčovou částí příspěvku je výzkum potřeb učitelů angličtiny 1.st. ZŠ a jejich reflexe absolvovaného studijního programu z pohledu vlastní pedagogické praxe.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Lingua viva

  • ISSN

    1801-1489

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    XIV

  • Issue of the periodical within the volume

    27

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    20-30

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database