TEACHING ENGLISH TO STUDENTS OF PRIMARY EDUCATION – ACADEMIC DISCIPLINE OR PREPARATION FOR TEACHING PRACTICE?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F18%3A43898195" target="_blank" >RIV/60076658:12410/18:43898195 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.pf.jcu.cz/research/lingua_viva/LV27_2018.pdf" target="_blank" >https://www.pf.jcu.cz/research/lingua_viva/LV27_2018.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
VÝUKA ANGLICKÉHO JAZYKA PRO STUDENTY PRIMÁRNÍ PEDAGOGIKY - AKADEMICKÁ DISCIPLÍNA NEBO PŘÍPRAVA NA PEDAGOGICKOU PRAXI?
Original language description
Příspěvek představuje sylabus studijního programu připravujícího budoucí učitele angličtiny pro 1. stupeň základních škol na Pedagogické fakultě Jihočeské univerzity a reflexi tohoto studijního programu samotnými absolventy z pohledu jejich pedagogické praxe. Text nejprve analyzuje teoretická východiska přípravy učitelů včetně cílů cizojazyčné výuky podle RVP se zaměřením na 1.st. ZŠ. Dále charakterizuje výuku angličtiny v primární škole v rámci komunikačního přístupu a stanovuje, jakými kompetencemi a dovednostmi by měl učitel angličtiny disponovat. První klíčovou částí příspěvku je představení skladby předmětů vyučovaných na PF JU v rámci přípravy učitelů angličtiny pro 1.st. ZŠ. Druhou klíčovou částí příspěvku je výzkum potřeb učitelů angličtiny 1.st. ZŠ a jejich reflexe absolvovaného studijního programu z pohledu vlastní pedagogické praxe.
Czech name
VÝUKA ANGLICKÉHO JAZYKA PRO STUDENTY PRIMÁRNÍ PEDAGOGIKY - AKADEMICKÁ DISCIPLÍNA NEBO PŘÍPRAVA NA PEDAGOGICKOU PRAXI?
Czech description
Příspěvek představuje sylabus studijního programu připravujícího budoucí učitele angličtiny pro 1. stupeň základních škol na Pedagogické fakultě Jihočeské univerzity a reflexi tohoto studijního programu samotnými absolventy z pohledu jejich pedagogické praxe. Text nejprve analyzuje teoretická východiska přípravy učitelů včetně cílů cizojazyčné výuky podle RVP se zaměřením na 1.st. ZŠ. Dále charakterizuje výuku angličtiny v primární škole v rámci komunikačního přístupu a stanovuje, jakými kompetencemi a dovednostmi by měl učitel angličtiny disponovat. První klíčovou částí příspěvku je představení skladby předmětů vyučovaných na PF JU v rámci přípravy učitelů angličtiny pro 1.st. ZŠ. Druhou klíčovou částí příspěvku je výzkum potřeb učitelů angličtiny 1.st. ZŠ a jejich reflexe absolvovaného studijního programu z pohledu vlastní pedagogické praxe.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Lingua viva
ISSN
1801-1489
e-ISSN
—
Volume of the periodical
XIV
Issue of the periodical within the volume
27
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
11
Pages from-to
20-30
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—