Geography
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F19%3A43900282" target="_blank" >RIV/60076658:12410/19:43900282 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.pf.jcu.cz/structure/departments/kge/upload/files/Soubory2019/Vzdelavaci%20modul_Clovek%20a%20priroda%20s%20metodikou.pdf" target="_blank" >http://www.pf.jcu.cz/structure/departments/kge/upload/files/Soubory2019/Vzdelavaci%20modul_Clovek%20a%20priroda%20s%20metodikou.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Zeměpis
Original language description
Předkládaná zpráva se věnuje souhrnu řešení vzdělávacího modulu Člověk a příroda: Zeměpis v rámci projektu Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností, reg. č. CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_011/0000664. Do VM Člověk a příroda: obor zeměpis byli zapojeni akademici katedry geografi e a katedry pedagogicky a psychologie z Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích a Technické univerzity v Liberci, učitelé z různých regionů a studenti magisterských učitelských oborů. Hlavní ideou projektu bylo prohloubení spolupráce mezi akademickými pracovníky a učiteli z praxe a vzájemná výměna zkušeností mezi samotnými učiteli. Ve zprávě jsou nejdříve prezentována témata, která byla učiteli řešena. Všechna témata jsou zaměřena na přírodní složku krajiny (fyzická geografi e a kartografi e). Dále následuje analýza kurikula témat v rámci RVP a ŠVP, také je zde zařazen rozbor výuky jednotlivých témat a problematika aktérů vyučování – žáci a učitelé. V závěru je popsán mentoring učitelů a akční výzkum, do kterého byli zapojeni vybraní studenti, kteří řešili vybraný pedagogický problém přímo ve výuce. Mezi hlavní výstupy projektu patří učitelská a studentská portfolia a odborné články.
Czech name
Zeměpis
Czech description
Předkládaná zpráva se věnuje souhrnu řešení vzdělávacího modulu Člověk a příroda: Zeměpis v rámci projektu Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností, reg. č. CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_011/0000664. Do VM Člověk a příroda: obor zeměpis byli zapojeni akademici katedry geografi e a katedry pedagogicky a psychologie z Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích a Technické univerzity v Liberci, učitelé z různých regionů a studenti magisterských učitelských oborů. Hlavní ideou projektu bylo prohloubení spolupráce mezi akademickými pracovníky a učiteli z praxe a vzájemná výměna zkušeností mezi samotnými učiteli. Ve zprávě jsou nejdříve prezentována témata, která byla učiteli řešena. Všechna témata jsou zaměřena na přírodní složku krajiny (fyzická geografi e a kartografi e). Dále následuje analýza kurikula témat v rámci RVP a ŠVP, také je zde zařazen rozbor výuky jednotlivých témat a problematika aktérů vyučování – žáci a učitelé. V závěru je popsán mentoring učitelů a akční výzkum, do kterého byli zapojeni vybraní studenti, kteří řešili vybraný pedagogický problém přímo ve výuce. Mezi hlavní výstupy projektu patří učitelská a studentská portfolia a odborné články.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů