All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

SELF-EXPERIENCE GROUPS FOR STUDENTS OF EDUCATION SCIENCES IN ONLINE ENVIROMENT

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F21%3A43903087" target="_blank" >RIV/60076658:12410/21:43903087 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://journals.muni.cz/pedor/article/view/18621/14648" target="_blank" >https://journals.muni.cz/pedor/article/view/18621/14648</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2021-1-123" target="_blank" >10.5817/PedOr2021-1-123</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Sebezkušenostní skupiny pro studenty učitelství v online prostředí.

  • Original language description

    Cílem článku je představit zkušenosti s realizací sebezkušenostních seminářů zaměřených na vedení skupiny prostřednictvím platformy MS Teams v době distanční výuky. Účastníci seminářů byli budoucí učitelky a učitelé v pregraduálním studiu na PF JU. V online prostředí si vyzkoušeli skupinové aktivity se zaměřením na vedení třídnických hodin a práci se skupinou jak z pozice účastníků aktivit vedených kolegy, tak z pozice toho, kdo skupinu vede. Své zkušenosti a postřehy měli možnost následně ve skupině sdílet a reflektovat. V článku popisujeme způsoby interakce a realizace skupinových aktivit „online“ a uvádíme reflexe studentů k seminářům.

  • Czech name

    Sebezkušenostní skupiny pro studenty učitelství v online prostředí.

  • Czech description

    Cílem článku je představit zkušenosti s realizací sebezkušenostních seminářů zaměřených na vedení skupiny prostřednictvím platformy MS Teams v době distanční výuky. Účastníci seminářů byli budoucí učitelky a učitelé v pregraduálním studiu na PF JU. V online prostředí si vyzkoušeli skupinové aktivity se zaměřením na vedení třídnických hodin a práci se skupinou jak z pozice účastníků aktivit vedených kolegy, tak z pozice toho, kdo skupinu vede. Své zkušenosti a postřehy měli možnost následně ve skupině sdílet a reflektovat. V článku popisujeme způsoby interakce a realizace skupinových aktivit „online“ a uvádíme reflexe studentů k seminářům.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Pedagogická orientace

  • ISSN

    1211-4669

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    31

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    123-132

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database