SELF-EXPERIENCE GROUPS FOR STUDENTS OF EDUCATION SCIENCES IN ONLINE ENVIROMENT
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F21%3A43903087" target="_blank" >RIV/60076658:12410/21:43903087 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://journals.muni.cz/pedor/article/view/18621/14648" target="_blank" >https://journals.muni.cz/pedor/article/view/18621/14648</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2021-1-123" target="_blank" >10.5817/PedOr2021-1-123</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Sebezkušenostní skupiny pro studenty učitelství v online prostředí.
Original language description
Cílem článku je představit zkušenosti s realizací sebezkušenostních seminářů zaměřených na vedení skupiny prostřednictvím platformy MS Teams v době distanční výuky. Účastníci seminářů byli budoucí učitelky a učitelé v pregraduálním studiu na PF JU. V online prostředí si vyzkoušeli skupinové aktivity se zaměřením na vedení třídnických hodin a práci se skupinou jak z pozice účastníků aktivit vedených kolegy, tak z pozice toho, kdo skupinu vede. Své zkušenosti a postřehy měli možnost následně ve skupině sdílet a reflektovat. V článku popisujeme způsoby interakce a realizace skupinových aktivit „online“ a uvádíme reflexe studentů k seminářům.
Czech name
Sebezkušenostní skupiny pro studenty učitelství v online prostředí.
Czech description
Cílem článku je představit zkušenosti s realizací sebezkušenostních seminářů zaměřených na vedení skupiny prostřednictvím platformy MS Teams v době distanční výuky. Účastníci seminářů byli budoucí učitelky a učitelé v pregraduálním studiu na PF JU. V online prostředí si vyzkoušeli skupinové aktivity se zaměřením na vedení třídnických hodin a práci se skupinou jak z pozice účastníků aktivit vedených kolegy, tak z pozice toho, kdo skupinu vede. Své zkušenosti a postřehy měli možnost následně ve skupině sdílet a reflektovat. V článku popisujeme způsoby interakce a realizace skupinových aktivit „online“ a uvádíme reflexe studentů k seminářům.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Pedagogická orientace
ISSN
1211-4669
e-ISSN
—
Volume of the periodical
31
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
10
Pages from-to
123-132
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—