Tasks with potential for STEM
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F24%3A43908533" target="_blank" >RIV/60076658:12410/24:43908533 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://8d8f55af62.clvaw-cdnwnd.com/0023db53731df613e31376e312bef977/200000249-bd96bbd96d/DvaDny2024.pdf" target="_blank" >https://8d8f55af62.clvaw-cdnwnd.com/0023db53731df613e31376e312bef977/200000249-bd96bbd96d/DvaDny2024.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Úlohy s potenciálem pro STEM
Original language description
V příspěvku představujeme dvě sady úloh vhodných pro výuku v souladu se STEM přístupem, který propojuje přírodní vědy, technologii, techniku a matematiku. I přesto, že koncept vznikl v USA, je uplatnitelný i v českém vzdělávacím systému. První sada úloh se zaměřuje na rizika spojená s konzumací alkoholu. Druhá sada ukazuje využití stavebnice LEGO pro výuku chemie. Tyto úlohy mají potenciál posílit schopnosti žáků v oblasti STEM a mohou být přizpůsobeny různým úrovním znalostí a dovedností. Jejich začlenění do výuky přináší praktický a interdisciplinární přístup k vzdělávání.
Czech name
Úlohy s potenciálem pro STEM
Czech description
V příspěvku představujeme dvě sady úloh vhodných pro výuku v souladu se STEM přístupem, který propojuje přírodní vědy, technologii, techniku a matematiku. I přesto, že koncept vznikl v USA, je uplatnitelný i v českém vzdělávacím systému. První sada úloh se zaměřuje na rizika spojená s konzumací alkoholu. Druhá sada ukazuje využití stavebnice LEGO pro výuku chemie. Tyto úlohy mají potenciál posílit schopnosti žáků v oblasti STEM a mohou být přizpůsobeny různým úrovním znalostí a dovedností. Jejich začlenění do výuky přináší praktický a interdisciplinární přístup k vzdělávání.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2024
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Dva dny s didaktikou matematiky 2024
ISBN
978-80-7603-485-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
"12–16"
Publisher name
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematiky
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Feb 15, 2024
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—