Bebras tasks sets as a teacher’s helper for computer science education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F24%3A43909076" target="_blank" >RIV/60076658:12410/24:43909076 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Sestavy bobřích úloh jako pomůcka učitele pro výuku informatiky
Original language description
V článku představujeme novou možnost, jak využít soutěžní otázky z archivu soutěže Bobřík informatiky jako úlohy k výuce při hodinách informatiky. Učitel si pro svoji výuku může vyfiltrovat či vyhledat vhodné úlohy, které při výuce svým žákům předkládá jednotlivě např. k diskusi nad správným řešením nebo ke skupinové práci. Na rozdíl od soutěžních testů sestavy mohou být seskládány podle tématu a s různou obtížností. Učitel může také využít tzv. doporučené sestavy, vytvořené odborníky na didaktiku informatiky ke každému tematickému celku RVP.
Czech name
Sestavy bobřích úloh jako pomůcka učitele pro výuku informatiky
Czech description
V článku představujeme novou možnost, jak využít soutěžní otázky z archivu soutěže Bobřík informatiky jako úlohy k výuce při hodinách informatiky. Učitel si pro svoji výuku může vyfiltrovat či vyhledat vhodné úlohy, které při výuce svým žákům předkládá jednotlivě např. k diskusi nad správným řešením nebo ke skupinové práci. Na rozdíl od soutěžních testů sestavy mohou být seskládány podle tématu a s různou obtížností. Učitel může také využít tzv. doporučené sestavy, vytvořené odborníky na didaktiku informatiky ke každému tematickému celku RVP.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2024
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Didinfo 2024: New Perspective in Informatics Education, International Proceedings on Teaching Informatics.
ISBN
978-80-7494-708-7
ISSN
2454-051X
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
16-24
Publisher name
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Place of publication
Banská Bystrica
Event location
Liberec
Event date
Feb 7, 2024
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—