Supporting the Development of Wellbeing in Schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F24%3A43909513" target="_blank" >RIV/60076658:12410/24:43909513 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Podpora rozvoje wellbeingu na školách
Original language description
Publikace s názvem Podpora rozvoje wellbeingu na školách se zaměřuje na jednu ze současných výzev školství – aktuální problémy mladé generace. Tématem není jen wellbeing žáků, ale také (budoucích) učitelů na různých stupních škol a školních psychologů.Publikace je rozdělena do jedenácti kapitol, z nichž každá se věnuje specifickému aspektu wellbeingu ve školním prostředí. Kapitoly mapují odlišná prostředí, různorodé přístupy i metody zkoumání školní reality, zároveň publikace zahrnuje i teoreticky orientované kapitoly. I přes tuto rozmanitost na všech úrovních sledovaného tématu je možné nalézt jednotící prvek – kapitoly přinášejí konkrétní doporučení a postupy využitelné ve školní praxi v oblasti podpory wellbeingu. Cílem je přispět k odborné diskuzi o wellbeingu ve školství a nabídnout konkrétní podněty k jeho možnému začlenění do přípravy budoucích učitelů i následné podpory pedagogických pracovníků.
Czech name
Podpora rozvoje wellbeingu na školách
Czech description
Publikace s názvem Podpora rozvoje wellbeingu na školách se zaměřuje na jednu ze současných výzev školství – aktuální problémy mladé generace. Tématem není jen wellbeing žáků, ale také (budoucích) učitelů na různých stupních škol a školních psychologů.Publikace je rozdělena do jedenácti kapitol, z nichž každá se věnuje specifickému aspektu wellbeingu ve školním prostředí. Kapitoly mapují odlišná prostředí, různorodé přístupy i metody zkoumání školní reality, zároveň publikace zahrnuje i teoreticky orientované kapitoly. I přes tuto rozmanitost na všech úrovních sledovaného tématu je možné nalézt jednotící prvek – kapitoly přinášejí konkrétní doporučení a postupy využitelné ve školní praxi v oblasti podpory wellbeingu. Cílem je přispět k odborné diskuzi o wellbeingu ve školství a nabídnout konkrétní podněty k jeho možnému začlenění do přípravy budoucích učitelů i následné podpory pedagogických pracovníků.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2024
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7694-113-7
Number of pages
216
Publisher name
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta
Place of publication
České Budějovice
UT code for WoS book
—