All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Supporting the Development of Wellbeing in Schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F24%3A43909513" target="_blank" >RIV/60076658:12410/24:43909513 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Podpora rozvoje wellbeingu na školách

  • Original language description

    Publikace s názvem Podpora rozvoje wellbeingu na školách se zaměřuje na jednu ze současných výzev školství – aktuální problémy mladé generace. Tématem není jen wellbeing žáků, ale také (budoucích) učitelů na různých stupních škol a školních psychologů.Publikace je rozdělena do jedenácti kapitol, z nichž každá se věnuje specifickému aspektu wellbeingu ve školním prostředí. Kapitoly mapují odlišná prostředí, různorodé přístupy i metody zkoumání školní reality, zároveň publikace zahrnuje i teoreticky orientované kapitoly. I přes tuto rozmanitost na všech úrovních sledovaného tématu je možné nalézt jednotící prvek – kapitoly přinášejí konkrétní doporučení a postupy využitelné ve školní praxi v oblasti podpory wellbeingu. Cílem je přispět k odborné diskuzi o wellbeingu ve školství a nabídnout konkrétní podněty k jeho možnému začlenění do přípravy budoucích učitelů i následné podpory pedagogických pracovníků.

  • Czech name

    Podpora rozvoje wellbeingu na školách

  • Czech description

    Publikace s názvem Podpora rozvoje wellbeingu na školách se zaměřuje na jednu ze současných výzev školství – aktuální problémy mladé generace. Tématem není jen wellbeing žáků, ale také (budoucích) učitelů na různých stupních škol a školních psychologů.Publikace je rozdělena do jedenácti kapitol, z nichž každá se věnuje specifickému aspektu wellbeingu ve školním prostředí. Kapitoly mapují odlišná prostředí, různorodé přístupy i metody zkoumání školní reality, zároveň publikace zahrnuje i teoreticky orientované kapitoly. I přes tuto rozmanitost na všech úrovních sledovaného tématu je možné nalézt jednotící prvek – kapitoly přinášejí konkrétní doporučení a postupy využitelné ve školní praxi v oblasti podpory wellbeingu. Cílem je přispět k odborné diskuzi o wellbeingu ve školství a nabídnout konkrétní podněty k jeho možnému začlenění do přípravy budoucích učitelů i následné podpory pedagogických pracovníků.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2024

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7694-113-7

  • Number of pages

    216

  • Publisher name

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    České Budějovice

  • UT code for WoS book