Marketing research in family business
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F07%3A00008420" target="_blank" >RIV/60076658:12510/07:00008420 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingový výzkum rodinných firem
Original language description
Příspěvek vznikl na základě řešení části výzkumného záměru MSM 6007665806 Zemědělské fakulty JU v Českých Budějovicích. Součástí projektu je realizace marketingového výzkumu rodinného podnikání v regionu jižních Čech. Výsledkem první etapy prací bylo sestavení monografie, která przentuje teoretická východiska rodinného podnikání.
Czech name
Marketingový výzkum rodinných firem
Czech description
Příspěvek vznikl na základě řešení části výzkumného záměru MSM 6007665806 Zemědělské fakulty JU v Českých Budějovicích. Součástí projektu je realizace marketingového výzkumu rodinného podnikání v regionu jižních Čech. Výsledkem první etapy prací bylo sestavení monografie, která przentuje teoretická východiska rodinného podnikání.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing v teórii, výskume
ISBN
978-80-8069-957-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
286
Pages from-to
61-66
Publisher name
Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
Place of publication
Nitra
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—