New Trends in Branding and Their Exploitation
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F07%3A00008424" target="_blank" >RIV/60076658:12510/07:00008424 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Nové trendy v brandingu a jejich využití
Original language description
Politika značky označovaná jako "branding" představuje samostatný speciální úkol marketingu, který zajišťuje významným způsobem podporu a zvýšení prodeje a prosazení produktu na trhu. Značku lze v rámci komunikační strategie považovat za důležitou komponentu, která prochází všemi prvky marketingového, resp. prodejního mixu a je jednotícím a zastřešujícím prvkem všech marketingových aktivit. Z pohledu rozvoje jednotlivých regionu je prostor pro marketing v oblasti tzv. regionálních (destinačních) značek,které se začínají prosazovat i v českých podmínkách. Jde např. o značky "Vyrobeno v Beskydech", "Moravský kras regionální produkt", "Krkonoše regionální produkt", "Šumava originální produkt".
Czech name
Nové trendy v brandingu a jejich využití
Czech description
Politika značky označovaná jako "branding" představuje samostatný speciální úkol marketingu, který zajišťuje významným způsobem podporu a zvýšení prodeje a prosazení produktu na trhu. Značku lze v rámci komunikační strategie považovat za důležitou komponentu, která prochází všemi prvky marketingového, resp. prodejního mixu a je jednotícím a zastřešujícím prvkem všech marketingových aktivit. Z pohledu rozvoje jednotlivých regionu je prostor pro marketing v oblasti tzv. regionálních (destinačních) značek,které se začínají prosazovat i v českých podmínkách. Jde např. o značky "Vyrobeno v Beskydech", "Moravský kras regionální produkt", "Krkonoše regionální produkt", "Šumava originální produkt".
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Nové trendy v marketingu - Sborník vědeckého workshopu
ISBN
978-80-7040-968-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
91
Pages from-to
28-37
Publisher name
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta
Place of publication
České Budějovice
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—