All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

New Trends in Branding and Their Exploitation

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F07%3A00008424" target="_blank" >RIV/60076658:12510/07:00008424 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Nové trendy v brandingu a jejich využití

  • Original language description

    Politika značky označovaná jako "branding" představuje samostatný speciální úkol marketingu, který zajišťuje významným způsobem podporu a zvýšení prodeje a prosazení produktu na trhu. Značku lze v rámci komunikační strategie považovat za důležitou komponentu, která prochází všemi prvky marketingového, resp. prodejního mixu a je jednotícím a zastřešujícím prvkem všech marketingových aktivit. Z pohledu rozvoje jednotlivých regionu je prostor pro marketing v oblasti tzv. regionálních (destinačních) značek,které se začínají prosazovat i v českých podmínkách. Jde např. o značky "Vyrobeno v Beskydech", "Moravský kras regionální produkt", "Krkonoše regionální produkt", "Šumava originální produkt".

  • Czech name

    Nové trendy v brandingu a jejich využití

  • Czech description

    Politika značky označovaná jako "branding" představuje samostatný speciální úkol marketingu, který zajišťuje významným způsobem podporu a zvýšení prodeje a prosazení produktu na trhu. Značku lze v rámci komunikační strategie považovat za důležitou komponentu, která prochází všemi prvky marketingového, resp. prodejního mixu a je jednotícím a zastřešujícím prvkem všech marketingových aktivit. Z pohledu rozvoje jednotlivých regionu je prostor pro marketing v oblasti tzv. regionálních (destinačních) značek,které se začínají prosazovat i v českých podmínkách. Jde např. o značky "Vyrobeno v Beskydech", "Moravský kras regionální produkt", "Krkonoše regionální produkt", "Šumava originální produkt".

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Nové trendy v marketingu - Sborník vědeckého workshopu

  • ISBN

    978-80-7040-968-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    91

  • Pages from-to

    28-37

  • Publisher name

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta

  • Place of publication

    České Budějovice

  • Event location

  • Event date

  • Type of event by nationality

  • UT code for WoS article