All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Buying Behaviour in the Field of Organic Farming in the View of Realization of Local Production

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F09%3A00011180" target="_blank" >RIV/60076658:12510/09:00011180 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Nákupní chování v oblasti produktů ekologického zemědělství

  • Original language description

    Kapitola se zabývá nákupním chováním spotřebitelů v oblasti produktů ekologického zemědělství. Preference jednotlivých zákaznických segmentů se navzájem významně neliší. Přesto lze říci, že mírně vyšší předpoklad nákupu biopotravin je u vyšších příjmových skupin a zákazníků a také u zákazníků s vyšším vzděláním. Velmi významným faktorem při výběru mezi konvenčními potravinami a produkty ekologického zemědělství stále zůstává cena. Role místních a regionálních značek je poměrně slabá. Regionální značky však přesto mohou do určité míry přispět k podpoře prodeje biopotravin.

  • Czech name

    Nákupní chování v oblasti produktů ekologického zemědělství

  • Czech description

    Kapitola se zabývá nákupním chováním spotřebitelů v oblasti produktů ekologického zemědělství. Preference jednotlivých zákaznických segmentů se navzájem významně neliší. Přesto lze říci, že mírně vyšší předpoklad nákupu biopotravin je u vyšších příjmových skupin a zákazníků a také u zákazníků s vyšším vzděláním. Velmi významným faktorem při výběru mezi konvenčními potravinami a produkty ekologického zemědělství stále zůstává cena. Role místních a regionálních značek je poměrně slabá. Regionální značky však přesto mohou do určité míry přispět k podpoře prodeje biopotravin.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Regionální trh potravin

  • ISBN

    978-80-86266-18-3

  • Number of pages of the result

    14

  • Pages from-to

  • Number of pages of the book

    196

  • Publisher name

    Nakladatelství JIH

  • Place of publication

    České Budějovice

  • UT code for WoS chapter