Buying Behaviour in the Field of Organic Farming in the View of Realization of Local Production
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F09%3A00011180" target="_blank" >RIV/60076658:12510/09:00011180 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Nákupní chování v oblasti produktů ekologického zemědělství
Original language description
Kapitola se zabývá nákupním chováním spotřebitelů v oblasti produktů ekologického zemědělství. Preference jednotlivých zákaznických segmentů se navzájem významně neliší. Přesto lze říci, že mírně vyšší předpoklad nákupu biopotravin je u vyšších příjmových skupin a zákazníků a také u zákazníků s vyšším vzděláním. Velmi významným faktorem při výběru mezi konvenčními potravinami a produkty ekologického zemědělství stále zůstává cena. Role místních a regionálních značek je poměrně slabá. Regionální značky však přesto mohou do určité míry přispět k podpoře prodeje biopotravin.
Czech name
Nákupní chování v oblasti produktů ekologického zemědělství
Czech description
Kapitola se zabývá nákupním chováním spotřebitelů v oblasti produktů ekologického zemědělství. Preference jednotlivých zákaznických segmentů se navzájem významně neliší. Přesto lze říci, že mírně vyšší předpoklad nákupu biopotravin je u vyšších příjmových skupin a zákazníků a také u zákazníků s vyšším vzděláním. Velmi významným faktorem při výběru mezi konvenčními potravinami a produkty ekologického zemědělství stále zůstává cena. Role místních a regionálních značek je poměrně slabá. Regionální značky však přesto mohou do určité míry přispět k podpoře prodeje biopotravin.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Regionální trh potravin
ISBN
978-80-86266-18-3
Number of pages of the result
14
Pages from-to
—
Number of pages of the book
196
Publisher name
Nakladatelství JIH
Place of publication
České Budějovice
UT code for WoS chapter
—