Marketing as Trade Determinant.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F12%3A43889918" target="_blank" >RIV/60076658:12510/12:43889918 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketing jako determinanta obchodu. Marketingový proces.
Original language description
Rozvoj národního hospodářství české republiky vlivem globalizačních a krizových procesů ve světě doznal řadu významných změn, které přinesly řadu převážně pozitivních, ale i negativních dopadů do života každého občana v roli konečného spotřebitele.
Czech name
Marketing jako determinanta obchodu. Marketingový proces.
Czech description
Rozvoj národního hospodářství české republiky vlivem globalizačních a krizových procesů ve světě doznal řadu významných změn, které přinesly řadu převážně pozitivních, ale i negativních dopadů do života každého občana v roli konečného spotřebitele.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Determinaty rozvoje vnitřního obchodu
ISBN
978-80-87415-58-0
Number of pages of the result
7
Pages from-to
50 - 56
Number of pages of the book
181
Publisher name
Vydavatelství Powerprint, Praha
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—